نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

خدایا تو کریمی

سلام بر دوستان و همراهان راه یار

امروز را شاکرم و فردا را امیدوار چون خدایم بخشنده بی کران است و از دوستانم ملتمس دعا چون میدونم پیش خدا آبرو دارند . 

این آقا رضای ما که خدا هدیه بهمون داده یه مقدار کسالت داره از شما میخوام دعا کنید  تا تمام مریضهای دنیا شفا بگیرن و این آقا رضای ما هم شفا پیدا کنه . 

اللهم اشفع به کل المریض 

حقیر سرتاپانیاز

ای وای باز غفلت

 سلام به روح پاکتان

چند روزی بود که مشغول آقا رضا بودم و رفت و اومدهای مهمانها که یک دفعه متوجه موضوعی شدم که منو نگران کرد . 

متوجه شدم که از وقتی که آقا رضا به دنیا اومده من بیش از حد توجهم بهش زیاد شده و از خدا و معبودم مقداری فاصله گرفتم و اولاد منو هنوز هیچی نشده غافل کرده . 

و به خودم اومدم و به خجالت و شرمنده کی در خونه خدارو زدم و با صدایی پشیمان عرض کردم خدایا آنچه که مرا مشغول کرده بود نعمتی بود که خودت ارضانی کردی و مرا متنعم از ثروت اولاد کردی . 

خداوندا تو را قسم میدهم به حق خودت ما را از شر مخلوقاتت امان بده و در دنیا غفلت را از ما دور کن که غافلین بد عاقبتی دارند . 

حقیر سرتاپا عصیان

فرزندان ماییه هدایت پدران خواهند شد اگر خدا بخواهد

سلام بر رضای خدا 

امروز سومین روز تولد آقا رضاست . 

از روز اول که تلاوت قرآن رو در اتاقش با صوت شیخ بدوی و شیخ ابدالباسط روشن کردم متوجه موضوعی شدم ! ؟

من از زمان بچه گی با قرآن زیاد مانوس نبودم و همیشه از خداوند میخواستم که من رو بیشتر با قرآن مانوس کنه و اصلا بچسبونه اما توفیق این موضوع تا روز اول این ماه مبارک شمال حالم نبود تا روز تولد آقا رضا که متوجه شدم که از چند روز قبل من نا خودآگاه علاقه به دانلود اصوات قرآنی شیخ بدوی و استاد ابدالباسط پیدا کردم و هر روز با صوت آنها ساعاتی رو میگذرندم و حتی با صوتشان میخوابیدم تا روز تولد آقا رضا و روز دوم ، با خانه آمدنش و آرام گرفتن و خوابیدنش با صوت قرآن و تلاوت بیش از بیست ساعت قرآن در خانه ما و خسته نشدن هیچ کس در خانه از شنیدن این اصوات در منزل ؟ 

نمیدونم متوجه شدین یانه ؟ تلاوت بیش از بیست ساعت صوت قرآنی در یک خانه و رفتار خیلی عادی اعضایی خانواده که شاید تا قبل از این طاقت شنیدن یک ساعتش رو هم نداشتن ! 

خداوندا با وفول برکت این فرزند خانواده ام را در مسیر هدایت و رستگاری و انس با کلام خودت قرار بده و ای خدای رحمان این را از تو خدای بخشنده خواستارم . 
خداوندا فرزندانمان را در این دنیا و آن دنیا مایه آبرویمان قرار بده.
خداوندا ما را لایق فرزندانمان که از طرف تو آمده اند قرار بده . 
خداوندا فرزندانمان را خلف و صالح ، و از فرماندهان جان برکف و صدقه سر منجی آخرالزمان عج قرار بده .
خداوندا ما در غفلت و نادانی و ناآگاهی بودیم ، فرزندانمان را با لطف خودت از دوستان و اولیای خود قرار بده تا ثمره زندگیمان مایه هدایتمان باشد .
حقیر سرتاپا غفلت

من حقیرم ولی هو عظیم

سلام بر روح پاکتان 

دیروز این حقیر سرتاپا غفلت از شادی تولد فرزندی از بندگان خدا که به این حقیر عطا شده بود کلماتی را نوشتم که شاید بعضی ها آن را خودستایی یا تایید طلبی تلقی کنند ولی خداوند میداند که حقیر از تعجب اینکه این لطف در حق این حقیر واقعا کرم خداوند بود و این حقیر لایق این کرم نبودم ولی حضرت هاتف مرا دوباره شرمنده کرد و در سایه دعای دوستانی چون شما که آبرو در محضرش دارید و این حقیر را همیشه مورد لطف قرار میدهید هدیه ای را عطا کرد که واقعا مرا دوباره حیات داد . البته این را هم عرض کنم که این غلام اهل بیت ع و عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا ع سلطان خراسان بود که در سفری که سال گذشته به محضرش داشتیم و خداوند متعال با لطف و کرمی که دارد با شفاعت حضرت ع نشان داد که به روسیاهی چون این حقیر نیز توجهی دارد و تذکری بود که ای بنده خطاکار ما به کم ، زیاد میدهیم . 

خداوندا شاکرم که همیشه مرا به اشتباهاتم متوجه میکنی و مرا به خودم وانمی گذاری .

حقیرسرتاپاغفلت

خدایا ممنونم از رضایت

اسلام علیک یا عبدلصالحین یا حجت ابن الحسن العسکرى ، بنده خدا غلام اهل بیت ع نوکر سلطان خراسان ع ،گدای درگاه حسن ابن علی ع ، سینه زن حسین ع ، گریه کن عباس ع ، عزادار حضرت فاطمه الزهرا س ، یاور امام زمان مهدى عج ، مرید العرفا ، مرید طریقت علی المرتضی ع ، هدیه خدا به دنیا آمد . خداوندا شکرگذارم از ثروت پاکی که زانوانم را استوار کرد تا محکم در راه تو قدم بردارم و حداقل برگ سبزی برای صدقه سر امام زمان عج داشته باشم .  

خداوندا فرزندم را همان گونه که با اذان و در اولین روز رمضان عطا کردی هدایتش بفرما و از صالحان و رستگاران قرار بده . 

خداوندا از رضایت رضایم . 

رمضان را رضا داد و رضا خواست

سلام بر خدا سلام بر رمضان . 

امروز اول ماه مبارک رمضانه یعنی اولین روز مهمانی خدا . 

امروز قراره خدا رضای خودش رو به این حقیر عطا کنه آره مهمانی خدا و برکت حضرت حق و تولد آقا رضا . 

منتظرم پشت در بیمارستان ، البته ما که همیشه منتظر بودیم و عادت به انتظار داریم . 

چند شب قبل خواب دیدم که به لطف امام رضا فرزندی سالم در آغوشم هست و اونو رضا مینامند و وقتی سوال کردم رضا ؟ 

گفتند این عنایت حضرت علی ابن موسی الرضا ع هست و اسمش رو رضا قرار دادند . 

تا حالا در مورد اسم رضا زیاد فکر نکرده بودم و به عمق معنای این اسم توجه نکرده بودم در حالی که همیشه اعلام رضایت از خدا میکردم و از او نیز طلب رضایت میکردم . 

رضا یعنی راضی از خالقش یعنی راضی از خواست خالقش ، راضی یعنی تسلیم آری تسلیم . 

خداوندا امروز اولین روز مهمانیت و اولین روز باز شدن همه دربهای رحمتت از تو سلامتی و هدایت مادر و فرزندی را دارم که آنها نیز لطف و عنایت تو به این حقیر بودند . 

دعا کنیم برای تمام مادران و فرزندان . 

خداوندا هر تولدی آغاز ورود یک انسان به راه هدایت و یا گمراهی هست پس ای رحمان و ای رحیم رحم کن به حال بنده گانت و آنها را در مسیر هدایت قرار بده .            

آمین یارب العالمین

حقیر سرتاپانیاز

جنگ دنیا

سلام چه خبر ؟ خوبی  ؟ بچه ها چیکار میکنن ؟ اوضاع چطوره ؟ احوالاتت ؟  

سوالات تکراری روز مره ؟ یه بار حال روح رفیقت رو بپرس !

حال عرفانیت در چه وضعیه ؟ از خدا راضی هستی ؟ از خودت چطور ؟ 

به خدا قسم که ما یادمان رفته دنیا فانی هست . هر کسی که حرف میزند میگه انسان باید زندگی کنه آره بهترین زندگی با امکانات . 

خوب اگه تا اونجایی که داری خودت رو به آب و آتیش میزنی تا رفاه دنیوی داشته باشی و ثروت جمع میکنی و حرص مال دنیا را داری بمیری و  ثمره اینها را نبینی نتیجه این همه زحمات و سختی چی میشه ؟

بیاین به جای اینکه منطق و روشنفکریمون کار دستمون بده کاری بکنیم و مثل این ثروتمندان از خود راضی که میگن دنیا زمینه جنگه باید بجنگی تا نمیری دنیارا بر خودمون تنگ نکنیم . اره دنیا میدان جنگه ولی نه جنگ طلب ثروت بلکه طلب انسانیت و الوهیت و بندگی خدا اگر مردی بیا وسط میدون . 

خدایا ما رو مشغول این دنیا نکن و با ثروت دنیا گمراهمان نکن که گمراهان عاقبت خوبی ندارند . 

یا علی ع

خدایا من مملوکم تو مالک

به خدا در حیرتم از دست خودم و مردم این زمونه ؟ همه دنبال محکوم کردن کسی هستند و جویای مقصر . برای چی ! برای تبرعه کردن خودش از خیانتی که در حق خودش کرده و زندگیشو به گند کشیده و میگه خدا این سرنوشت رو برای من رقم زده . 

برای اثبات حرفش هم تمام منطقهای دنیارو به خیال خودش ردیف میکنه . 

بابا تو اصلا یه با با خدا حرف زدی ؟ دلم گرفته دارم گریه میکنم و اشکم اونقدر حرارت داره که گونه هام رو داغ میکنه . 

خدایا تو چقدر صبوری این همه گلایه میکنند و تو فقط گوش میدی و سکوت میکنی . 

و اگر تو سریع در عذاب بودی اینها جرات نمیکردند که به دروع و خیانت به تو اتهام بزنند و خیانتهای خودشان رو به تو نسبت دهند ، ای وای بر ما که روز قیامت پرده از اسرار اعمالمان برداشته خواهد شد و ما سرافکنده و آنجا خداوند متعال خواهد پرسید آیا عاقبت اعمالتان را دیدید ؟ 

ای وای بر ما در آن ساعت که اگر به ما رحم نکند آتشی وجودمان را خواهد سوخت که عالم در حیرت فهمیدن جرم من خواهد ماند . 

خدای من ، حبیبم من ، ای رحم کننده به حال زیان دیده از خود مرا ببخش که تو خدای بخشنده بی کرانی و من در خور بخشش بی کران . 

حقیر سرتاپاگناه

عطر کلام یار

سلام بر تمام حافظان و قاریان قرآن کریم 

امروز داشتم قراءت قرآن شیخ بدوی رو گوش میکردم در امواج صوتش حضن و اندوهی رو حس کردم که وجودم رو در هم شکست و چون قبلا از سید قسمتی از زندگی این شخص رو شنیده بودم اشک در چشمانم جمع شد و براش دا کردم . 

وقتی قاری قرآن قراءتش با فهم و شعور و معرفت باشه مستمع ناخودآگاه درونش آشوب میشود انگار شکافنده ای درونش را با شمشیری از نور باز میکند و معانیی وارد میشود که با شرف و شعور و غیرت شخص بازی میکند و او را به فکر فرو میبرد . 

خدایا این کلام تو چه را در بر دارد که هر روز آیه ای را به تکرار میخوانم و هرروز معانی جدیدی را به این حقیر میفهمانی و من در حیرت فرو میروم از اینکه چرا دیروز این معنی را نفهمیدم و بعد از مدتی فهمیدم که هر روزی که من بزرگتر میشوم و عمل میکنم و میفهمم خداوند نسبت به شناختم مرا هدایت میکند . 

آه که من چقدر در غفلت بودم . . . .

خدایا مرا در این زمان آشفته و حیرت زده به خود وامگذار که گمراه خواهم شد و بد آخرتی دارند گمراهان . 

حقیر سرتاپانیاز

شهر خراب

سلام بر تمام دل باختگان راه دوست . 

آیا زمان آن نرسیده به پا خیزید و جهاد کبری کنید . 

شیطان دستش رو شده و دیگر توان مقاومت ندارد .

اما نفس هنوز میتازد .

ثروت ، قدرت ، شهوت

اینها با انسان کاری می کند که شیطان با دیدنش استعفا میدهد .

بیدار شوید که نفس آتشفشانش دنیا را خراب کرده و ما زیر خروارها بدبختی زندگی میکنیم اما مثل شهر کوتوله ها فکر میکنیم آسمان همه دنیا همین رنگی است . 

ایها الناس منجی خود را از خدا طلب کنید تا سقف این خرابه را بلند کند و نسیم اللهی وارد شهر این بخت برگشته ها شود تا بلکه این طلسم بدبختی با نسیم خوش اللهی باطل شود و مصلح جهانی برای اصلاح تمام خلقت ظهور کند . 

خداوندا ما مصلح خود را میخواهیم مبادا ما را از غافلان حساب کنی که بد عاقبتی دارند . حقیر سرتا پا غفلت 

سلام برجمعه

سلام بر جمعه که بوی یار میدهد . سلام به ظهر جمعه که منتظر اقامه صلاه با امامت صالح ترین انسانهاست . سلام برجمعه که قلوب مومنین را هم شاد میکند هم غمگین صبحش امید وصال و غروبش ادامه فراق . سلام بر جمعه که غروبش غم سنگینی بر دل عاشقهای تمام دنیاست . سلام ای جمعه انتظار ای کاش مثل روز آخر هفته روز آخر انتظار باشی و فراق را از خودت جدا کنی و مهر زیبای وصال را تا ابد بر پیشانی خود بزنی . ای حبیب من این جمعه آمد اما نیامدی به میان . پیران امید آن را که ببینند و بمیرند و جوانان امید سربازیت را دارند . اما من بینوا به را انتظارت مینشینم که گردی از گبار لعنینت سرمه چشمانم کنم تا بلکه دیده معرفت را بگشایی و مرا بر کلاس عشقت مرید بپذیری و چراغ هدایتم باشی تا بپذیرد آن کس که صاحب تو و من روسیاه غریب است و دست نیازم را بگیرد تا در آتش گداخته عشقش فنا شوم تا دیگر حتی آثاری از من برای سوختن نباشد تا فنا فی الله را عطایم کند . پناهنده در گاه حق

صادق و راستگو باش که خدا صادق است و راستگو

سلام بر روح بلندتان . . . . امروز بر حسب اتفاق صحبتی در مورد صداقت و راستگویی بین دوستان بیان شد که من رو مشتاق کرد تا مطلب در مورد صداقت و راستگویی بنویسم . صداقت و راستگویی در انسان امواج مثبتی را انعکاس میدهد که باعث آرامش مخاطب و یا همسر و یا دوستان میشود . و این آرامش به مرور زمان تبدیل به اعتماد میشود و به مرور زمان باعث دلسوزی و رفع مشکلات شخص صادق از طرف اطرافیانش میشود . پس در یک نگاه سطحی و کوتاه فواید بسیار کمی از صداقت و راستگویی را بیان کردیم . و اما این را بدانیم در دنیای ماده که شر از خیر بیشتر است و گناه وسعت بیشتری دارد صداقت و راستگویی از سخترین خصایص انسانی و عرفانی محسوب میشود و در این مورد حضرت محمد ص فرموده : در آخرالزمان مومنانی هستند از امت من که درجه ایمانشان برابر با بعضی از پیامبران بنی اسراءیل است و بعضی ها بالاتر پیامبران بنی اسراءیل هستند . چرا ؟ چون در آخر الزمان حفظ ایمان از سخت ترین کارهاست و راستگویی از اساس ایمان است . به امید راستی در گفتار و کردار و پندار و تسلیم در مقابل عظمت خداوند هم دیگر را دعا می کنیم . خداوندا ما و خانوادیمان و دوستانمان را را در بدترین زمانها از شر این دنیا و شیاطین حفظ بفرما و ما را قابل هدایت قرار بده و در آخرت ما را از بندگان صالح و از دوستانت قرار بده . حقیر سرتاپانیاز

من رضایت خدا را میخواهم نه رضایت خلق

به من میگن تو افراطی هستی . . .
آره من افراطیم . . . پس اونایی که با اسم محمد ص و علی ع و فاطمه س و . . .در پشت هوسهای کثیفشان کمین میکنند تا غارت ایمان کنند کیند ؟
منی که در محل کارم به خاطر برداشتن یک برگ آ چهار شب تا صبح نمی خوابم تا صبح میخرم و میزارمش سر جاش افراطیم و اونی که سند بیت میلیونی رو میکنه دویست میلیون و یک لیوان آبم روش و اونو میده دخترش خرج لوازم آرایشش میکنه و زنش کارت شارژ میگیره تا با دوست پسرش حرف بزنه و پسرشم که همش تو توهم شیشه ست . پس اون کیه ؟
خدایا من رو نگذار گمراه شوم نگذار انتظارات خانواده ام مرا دزد اموال مردم کند . خداوندا ما نیاز به اصلاح داریم مصلح جهانی را برسان .
پناهنده درگاه حق

گناه

سلام . . . خیلی ها در مورد گناه تحقیق کردند ! آیا در مورد گناه تا حالا فکر کردی ؟ یا فکر کردی چرا ما گرفتار گناه میشیم ؟ با اینکه می دانیم گناه هم از لحاظ انسانی و هم دینی یک عمل ناپسند است ولی باز چه چیزی ما را مصمم به این عمل می کند ؟ آیا شما در هنگام عمل گناه پشیمان میشوید یا به خودتان عمل ناشایستی را که انجام میدهید را توضیح میدهید ؟ چه چیزی باعث پشیمانی یا احساس شرمندگی در ما میشود ؟ به نظر شما آیا جنگی که در درون ما برای انجام دادن یا ندادن گناه به وجود می آید چه چیزی را اثبات میکند ؟ آیا بنا به گفته بعضی ها انسان واقعا جایز الخطا هست ؟ یا ممکن الخطا ؟ آیا دنیا ماده همیشه می تواند دلیل ما برای انجام شر یا گناه باشد ؟ . . . من منتظر نظر شما خواهم ماند ! ودر فرصتی مناسب جواب خواهم داد . . . حقیر سرتاپاگناه

آیا علم جواب میدهد

سلام . . . ما در اکثریت موضاعات دینی متوسل علوم دنیوی برای اثبات نظریه خودمان میشویم البته به خاطر درک انسانها که خارج از ادراک خود موضوعی را قبول نمیکنند متفکران و اندیشمندان رو به استنادهای علمی دنیوی و یا منطق روزمره انسان که در آن منطق زندگی میکند می آورند. حال من از شما سوالی دارم علم و منطق در مورد انسانهایی که بعد مرگشان جسدشان نمیپوسد و در تمام نقاط دنیا هستند و نظریه وجود خاک خاص هم در این مورد رد شده چون اولا در تمام نقاط دنیا هستند و دوما چند مورد جسدشان از خاک بیرون آورده شده و در معرض دید مردم قرار گرفته . و یا در مورد افرادی مثل سید هاشم حداد که در چهار دهه قبل زندگی میکرده و موت اختیاری داشته طوری که تمام علایم حیات از اوقطع میشد و بعد از چند ساعت یا نصف روز به حیات برمیگشت ، کدام علم و منطق جواب گویه این موضوع است . و یا موضوع شفا دادن شما در زندگی نامه شیخ جعفر مجتهدی مطالعه ای کنید که نه سید بوده و نه روحانی او عاشق بوده و انقدر حرارت آتش عشق ربش در دل او شعله ور بوده که کسی را جز او وارد خلوت و زندگیش نکرد و مجرد ماند . او آنقدر آشکارا بیمار شفا میداد و یا آنقدر بی پرده طی العرض میکرد و یا ماموریتهایش آنقدر روشن و شفاف بوده که شک و شبه ای در آنها وارد نیست کدام علم و منطق جوابی و یا توضیحی برای اینها دارد . . . نمیدونم اونهایی که صحبت دلایل علمی میکنند آیا تا به حال در عمرشان در مورد چنین موضوعاتی تحقیق کردند تا بدانند علم و منطق همیشه جوابگوی سوالات انسان نبوده و در خلقت همیشه علم در حال پیشرفت هست این یعنی ناقص هست و همیشه به دنبال تکمیل شدن . حال بیایید به این فکر کنیم که علم و منطق جوابگوی کارهای دنیوی انسان نیست بعد بعضیها به دنبال نفی کردن خدا با علم و منطق هستند . . . آیا خنده دار نیست که علم و منطق هنوز در کار خلقت خدا مانده و هنوز در حال تحقیق برای رسیدن به سوالهای انسان است و به خودش جرات دهد که بخواهد خداوند را رد کند البته این را عرض کنم که اکثر افرادی که چنین نظریه هایی دارند گرفتار رفتارهای ناهنجار و غیر متعارف انسانی و اخلاقی و دینی هستند مثلا همجنس بازان ، کودک آزاران ، شهوت گرایان ، عده ای از سیاستمداران که قوانین اللهی مقابل قوانین رسیدن آنها به قدرت میشود و البته عده بسیار محدودی در بینشان خوب هم هستند که آنها هم تحت تاثیر تفکرات به ظاهر آزادی خواه هستند قرار میگیرند . . . بیاید بیشتر در کلام خدا بیندیشیم و خدا را با معرفی خودش و فرستادگانش بپذیریم که بجز این هر چه گفته شود ناقص است و در حد عقل انسان است . بنده حقیر سرتا پا غفلت