نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

تله پاتی

بااجازه مافوقترین نیروی قدرت وعظمت

یک محیط سعادت درخشنده وحدت نوین جهانی

رهنمون حشمت الله دولتشاهی

کتاب مکانیسم آفرینش

تمرین تله پاتی Telepathie ( انتقال فکر یا الهام)

نکته- تمرین کلی برای تقویت امور روحی

همه روزه درساعتی که خودتان تعیین می کنید منظماً در مدتی که کمتر ازیک ربع ساعت نباشد به خود تلقین نمائید و فکرتان راتمرکز بدهید که به شما الهام شود و روح تجلی کند...

 ادامه مطلب را بخوانید

ادامه مطلب ...

فقط خدا


http://www.ghandoon.ir/uploads/images/2011/04/god-hands_0_52962.jpg


روزی فکر میکردم عاشقم ولی وقتی جنازه بی جان آشنایی را دیدم که معروف به مجنون بود و بر روی دستان مردم بی خبر تشریع میشد و معشوقه اش او را زیر خروارها خاک رها کرد و به منزل رفت و بعد از 2سال دوباره عاشق شد تازه فهمیدم عشق یا دروغ بوده یا هنوز ما معنی آن را نفهمیدیم.
فقط خدا

ذلت جسم و عظمت خدا

http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/OnlyGodA/5.jpg

 

روزی در کنار قبری نشسته بودم ودر فکر دنیای زیر خاک بودم که دیدم از کنار آن قبر کرم خاکیی بیرون زد و ناگهان از حاشیه های آن قبر آنقدر مورچه بیرون آمد که منم به تحیر واداشت یک لحظه فکر کردم این صاحب قبر روزی عزیزانی داشت که جانشونو گرو میگذاشتند تا این فرد در کنارشان باشد ... راستی حالا آنها کجاهستند؟؟؟

آیا این بود عاقبت زندگی و دوستان وآشنایان ؟؟؟ چرا نمیاییند این را از دست این حشرات نجات دهند؟.... تازه فهمیدم وقتی خدا فرمود من از رگ گردن نزدیکترم و از مادر محربانتر یعنی چی

فقط خدا                                                                پناهنده درگاه حق

قدرت الهی

http://www.parstourism.ir/images/shared/news/138910/masih.jpg

روزی به این فکر میکردم اگه زشت وزیبا نبود سلیقه معنا نداشت بعد خواستم  معیاری برای این دو برای خودم معین کنم که یک دفعه بعد از مدتها فهمیدم که اصلا معیاری برای زشت بودن یا زیبا بودن وجود ندارد چون هر نظری داده شده سلیقه شخصی آن فرد بوده نه اصل ان چیز

باز فهمیدم چرا خداوند فرمود من زشت نیافریدم

فقط خدا                   پناهنده درگاه حق