نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

چشمان ما خداوند را خواهد دید ؟

سلام اولا چند تا از دوستان نظر داده بودند که به خاطر مشکلات سایت نتونستم اونها رو در نظرات تایید کنم و از این بابت شرمنده ام . و اما دوستی گفته بود که با معرفت خدا را می توان دید اما بنده منظورم دیدن با چشم سر هست لطفا سوال رو نپیچونید و عرفانی و احساسیش نکنید . ما در دنیای ماده و واقعیتها زندگی میکنیم و انسانها همه عارف یا عاشق نیستند و در ضمن جوابی را باید داد که تمام تفکر ها توان حضمش رو داشته باشند . پس دوباره سوال رو تکرار میکنم . چرا ما خداوند رو نمی تونیم ببینمیم حتی در زندگی بعد از این دنیا و تا ابد ؟

آیا خدا را خواهیم دید ؟

سلام بعد از مدتها اومدم و با کوله باری از حرفهای نگفته . دیروز خانمم ناخدآگاه سوالی از من کرد که سوال خیلی از مردم روی زمین است چرا نمی توان خدا را دید حتی تا آخرین روز خلقت یا ابد ؟ آیا کسی جواب این سوال رو میدونه ؟ میخوام بدونم شما چه جوابی برای این سوال برای خودتان پیدا کردید ؟ آیا قانع شده اید ؟ منتظرم تا جوابهای شما رو توی نظرات بزارم تا از نگاه هم خدا را بهتر بشناسیم . و من هم جواب این سوال رو براتون تویه مطلب بعدی میزارم. خدایا ما در راه شناخت و معرفت به خودت چراغ هدایت باش که تو بهترین هادیان هستی . حقیر سرتا پا نیاز

احوالات ما در معنا

چند روز قبل عصر رفتیم سر قبر کسی که تازه از دنیا رفته بود . من رو خوف عجیبی گرفت تا به حال ایطوری نشده بودم در حالی که چهار سال هرشب قبرستان خوابیدم . یک لحظه سید نگاهی به من کرد و گفت دعا کن منو بگو انگار لال شدم باسر اشاره دادم نمیتونم گفت دعا کن خواستم زبانم رو تکون بدم یه دفعه دیدم یک نفر در حالت نشسته که زانو بغل کرده باشد کنار قبر نشسته که سرش رو برده لای زانوهاش و داره در بدترین حالت زجه میزنه تا من خواستم دعا کنم با دست اشاره میکرد نه و با صدای بسیار نازک و خسته میگفت من لایق بخشش نیستم ، دیگه قلبم داشت از جاش بیرون میزد دیدم سید یه تکونی بهم داد گفت بنال : شروع کردم به دعای بخشش و رحمت و سید هم کمک می داد و من خواستم که سریع اونجا رو ترک کنیم . معمولا اگر کسی سر قبری دعا کنه و صاحب قبر تاثیر ببینه بلند میشه و ولکن طرف نمیشه و درخواست دعا میکنه ولی اون شخص اصلا خوشحال نمیشود و میگفت من نمیخوام بخشیده بشم و میترسم که عذاب من خانواده ام رو هم فرا بگیره . خدایا مگه اون چکار کرده که حتی خودش هم راضی به بخشش نیست وقتی سراغی ازش گرفتم گفتند شخصی مومن و نماز خوان و دعا کن و کلا شخصی باچهره محبوب در بین اطرافیانش بوده . از اون روز بیشتر به اعمالم فکر میکنم و دارم میبینم که خطاهام در مقابل خوبیهام مانند اژدهایی در مقابل مورچه ای است و داره اونو میبلعه . خداوندا ما گناه کاریم اگر ما را به لطف و کرمت نبخشی اعمالمان ما را هلاک خواهند کرد . حقیر سر تا پا گناه

توجه کنید

سلام سایت اعلام کرده تا چند روز دسترسی به تنطظیمات عغیر ممکن هست . پس تا چند روز بدرود . راستی تا یادم نرفته ظهور حجت عج رو فراموش نکنید و دعا کنید که راهی دیگر نمانده . پناهنده درگاه حق

سلام بر صدای پر میکائیل

امروزمطلع شدم وبلاگ دوست عزیزم حک شده  .  

یکی بزرکترین گناهان کبیره در اسلام و تمام ادیان اللهی  تجسس در کار دیگران است و ورود به حریم خصوصی دیگران بدترین اعمال است .  

تعجب میکنم وبلاگی که تماتم مطالبش دعوت به سمت خدا بود برای چه کسانی قابل تحمل نیست عقل میگه دشمنان خدا و دین میگه همجنسان شیطان .  

خداوندا در آخرالزمان ما را از شر شیاطین و هم پیمانان شیطان محفوظ بدار . 

اگر امروز اعتقادات مردم به دین تضعیف شده عمل شیطان صفتانی مثل همین افراده که میان با اسم دین و امام زمان عج وارد حریم خصوصی مردم میشن و اسم و نام بزرگان مذهب رو زیر سوال میبرن . 

خداوندا لعنت کن کسانی را که بیعت کردند با شیطان و دشمنان تو بر علیه تو و دوستان تو .  

دوست گلم ناراحت نباش خداوند حامی ماست .  

و اوست که ما را حفظ میکند .  

وما تا هستیم مبارزه میکنیم تا دشمنان خدا و اهل بیت ع بدانند که هنوز غیرت وجود دارد .  

ای منتظران اصلاح کننده دنیا به هوش باشید که دجال فرزندانش و لشکرش رو محیا کرده پس شما هم احیا بشید که جهاد نزدیک است .  

 

پناهده درگاه حق

اعلام جنگ علیه کافران و وهابی ها و سلفی ها

بنده در اینجا از تمام موحدین درخواست تشکیل یک گروه بنام ) آزاد اندیشان موحد کل دنیا ( را دارم . به منظور مقابله با جنگ نرم افزاری که شیطان پرستان و کافران به خدا بنیان گذاری کرده اند و سایتهای ضد خدا ودین را طراحی کرده و عضو میگیرند . اعلام میکنم شما هم میتوانید همان گونه که آنها با شیطان عهد بسته و بیعت کرده اند شما هم با خداوند بی همتا عهد بسته و بیعت بکنید تا با کمک خداوند و همت همه آزاد اندیشان موحد به آنها غلبه کنیم . خداوند میفرماید دست من با جماعت است . پس اراده کنید ای موحدین آزاد اندیش ، ای یهودیان خداپرست و ای مسیحیان حقیقت طلب و ای مسلمانان اصلاح طلب به پا خیزید که دیگر زمان غفلت نیست و زمان جهاد در راه خدا فرا رسیده . کسانی که اعلام آمادگی میکنند با نوشتن این متن در صفحات مختلف اقدام به جنگ فضای مجازی میکنند تا روزی که جهاد رو در رو و تن به تن آغاز گردد . و چون نمیخوایم اسامی ما در لیستی باشد و گمنام بمانیم و خداوند فقط شاهد اعمالمان هست و باشد اقدام به تهیه لیست اسامی نمیکنیم . خداوندا ما با تو عهد میبندیم تا آخرین نفس برای تو در روی زمین جهاد کنیم و خسته نشویم تا در کنار تو آییم و آنجا آرام گیریم .. . . .  پناهنده در گاه حق