نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

تویی خدای رحمت

با سلام به پاکان 

امروز حالم سه جوره ، روحم نسبتا بهتره ولی جسمم درهم و دنیایم برهم

خداوندا مرا عزت نفس بخش تا آنچه را که نباید ببینم نبینم و آنچه را که باید ببینم ببینم .

یا الله ، مرا هدایت فرما تا برای اطرافیانم ماییه آرامش باشم تا زندگی بکنیم !

خداوندا ما را در ساییه رحمتت بمیران تا از آنچه هستیم خجل نباشیم .

حقیرسرتاپا نیاز

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:54 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

من عاشق فریاد سکوتم هستم
دل را به خیال به خاطراتت بستم
از برج فلک داد زنم ای عشاق
من عاشق یار بی وفایم هستم

ای داد که از وفا ، بهره ای نیست تورا
در کنج قفس پرنده ای نیست تورا
گر وحدت و افراد گذشته در گیر شوند
نادم ، خبری ز حب اوصیا نیست تورا
ما در دل شبهای حوائج هر دم
آمین شدیم اجابتی نیست تورا
والله اگر بر همهء عمر گذر میکردی
جز من نفسی باز کجا ؟ نیست تورا
بهتر که کنی خلوت و از یار دو رویی
خالی که نشان است ، دگری نیست تورا
دیروز قدم بر حرم من به جفا کرد
فردا به صفا یار وفا نیست تورا
صیاد قضا گر بکند دام تورا باز
جز من چه بود صید دگر نیست تورا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد