نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

کربلا بخواه دوباره خاک نشینت بشیم


سلام بر عزیز دوعالم حسین ع حبیب خدا

بعد 9 روز از بهشت برگشتیم و باز زمینی شدیم .

ای کاش بین الحرمین تا آخر عمر آواره میشدم و با حضور کامل و بی شک خدا مستی میکردم .

خداوندا ممنونم که مرا هم قبول کردی که به سرزمین توجهت بیام و آدم بودن و انسان بودن و بنده بودن و عزیز بودن را ببینم .

انشاالله همتون برید و ببینید .

من میگم هر کسی باید حتی شده برای یک بتر تویه عمرش زیارت اربعین کربلا بره تا ایمانش محکم بشه و اخلاق و معرفت و ایمان و اقعی به اسلام و اوج بندگی خدا رو ببینه و یاد بگیره .

کلام کوتاه

حقیر سر تا پا گناه و نقص

خدای با غیرت

سلام به پاکان


هفته گذشته پرچم مشکی حرم حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام رو آورده بودن در یکی از هیئت های شهر ما که دست بر قضا بنده روسیاه هم اون شب به عنوان مداح اونجا دعوت بودم البته این مناسبت کاملا تصادفی بوده .بعد از روضه وقتی مردم به سینه زنی شروع کردند بنده از دوستم خواستم که مداحی کنه و بنده علم حامل پرچم رو گرفتم و دور سینه زنها میچرخیدم و در همان حال بود که گفتم خدایا من کربلا نرفتم اگه راضی هستی به حرمت این علم منو راهی کربلا کن .

البته بنده در حال حاضر از لحاظ مالی بسیار در مضیقه بودم .

تا اینکه گذشت و اومدم منزل و فردا جمعه بود و بعد از نماز صبح کاری داشتم رفتم بیرون و خانمم هم رفت جایی و ظهر ساعت 12 بود که دوتامون اومدیم منزل وقتی خانمم منو دید گفت یه خبر برات دارم گفتم چی ؟

گفت یکی از دوستام ازم سوال کرد چه آرزویی داری گفتم کربلا رفتن شوهرم ، دوستم یه مکثی کرد و گفت هزینه کربلای شوهرت رو من میدم فقط برو مدارکش رو تحویل بده .

منو بگو رفته بودم تو شوک ، رفتم تو اتاق و از خدا تشکر کردم .

حالا تواین فکر بودم هزینه رفت و برگشت رو رایگان کردی خدایا پس هزینه سفر رو چیکار کنم .

مادرم زنگ زد و گفت پسرم نمی خوای بری کربلا ؟ با تعجب مونده بودم این چه سوالی بود اونم همین حالا .

گفتم چطور ؟ گفت : هزینه سفر کربلات با من ، نکنه به خاطر پولش نری .

اشک تویه چشمام جمع شد و خدا حافظی کردم .

رو کردم به خدا و گفتم : اگر تو عشق مادری داری ، اگر تو مهر پدری داری ، اگر تو رفیقی ، اگر تو باوفایی ، اگر تو با غیرتی ، اگر تو عاشقی ، ادعای اینها به غیر از تو باید برهمه حرام باشد و توییی ذات مطلق که بر بندگانت بی منت میبخشی .

خدایا مرا به خاطر تمام غفلتهایم ببخش و اگر به غیر تو تا حال امید داشتم بر خود ظلم کردم و بر خود ستم کردم و زین پس مرا آنگونه که خود میپذیری هدایت فرما که به ذاتت قسم هر چه کنی بر آن راضیم چون دیگربا تمام وجودم فهمیدم حتی نفسم و حتی لباس تنم و حتی نمک غذایم و حتی دیگر اعمالم رو از تو میخواهم .

خداوندا ما را آنگونه که خودت میخواهی بپذیر .

حقیر سرتاپا گناه و نقص