نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

احساس و واقعیت

احساس در طریقت ما یک نقص است و نقص حجاب بین خدا وانسان .
هرچیزی جدا خلق شده میدونم حالا میگین مگه انسان بدون احساس هست یا اگه هست چطوریه .

شنیدین میگن احساس خوبی دارم . احساس بدی دارم احساس خواب میکنم و . . . 

پس خود خوبی نیست فقط احساسه ، خودبدی نیست احساسه و خود خواب نیست احساسه ، 

احساس ، انسان را از خود اون چیزی که مقصود و یا هدف هست دور میکنه و شاخ و برگ اضافی میده و گاهی حتی افترا به واقعیت اون موضوع میزنه . 


به حق دونستن خویش و بد شمردن افکار دیگران و یا متهم کردن دیگران به عدا در آوردن و به قول امروزی ها فیلم بازی کردن ریشه در ناتوانی های خود انسان یا خبره و ماهر بودن خود این شخص در عدا در آوردن و فیلم بازی کردنه ، چرا چون ما که از درون قلب دیگران خبر نداریم و خدا ستار العیوبه ولی از قلب خودمون خبر داریم و این سیاهی قلب خودمونه که دیده میشه . 

ولی عده ای دیگر هستند که بر حسب تجربه و سیر در طریقت دنیا راهکار میدن و نیت آنها به وجود اومدن یک جامعه آرومه ولی با مطالبشون به  شعور کسی توهین نمیکنن !

ولی زمانی که یقین پیدا کنند که کسانی به دشمنی خدا برخواستند بی محاوا اعلان جنگ میکنند و توانشان را برای تخریب اونها میگذارند .

پس احساس را از خود دور کنید که مثل سراب ، انسان را به اشتباه می اندازاد و سعی کنید به اندازه فهمتان عمل کنید تا حداقل یک نفر عامل باشد و این قدر قیافه حق به جانب و شعاری به خود نگیرین و از دیگران انتقاد نابجا نکنید همین که خودتون رو تغییر بدین کافیه نمیخواد دیگران رو متوجه کنید . 

یاحق 

مکتب فساد و مکتب عشق

سلام بر حبیبان خدا 
چرا کسانی پیدا میشن که ضمیر انسانی خودشون رو با غریزه حیوانی اشتباه میگیرن ؟
ریشه این اشتباه اخلاقی از کجاست ؟
آیا اولین مکتب یعنی خانواده خطا کرده ؟
ویا مکتب دوم یعنی مدرسه ؟
ویا مکتب سوم جامعه ؟
میا مکتب آخر مبلغان دینی ؟
من در تمام مکتبها نقص دیدم و این فاجعه ریشه گرفته از تمام مکتبهاست .
معلم و استاد این مکتبها یا فساد دادشتند یا حوصله نداشتند یا علم و حلم .
حال تقصیر این همه رها شده خانواده و مدرسه و جامعه و دین چیست ؟
آیا چگونه میتوان دوباره این همه تفکرات را تغییر داد ؟
آیا سفالی که شکل گرفته و سخت شده را میتوان تغییر شکل داد ؟
چرا با دیدن این همه فاجعه اخلاقی ، دینی و انسانی کسی و یا کسانی تکانی به خود نمیدهند و چاره ای نمی اندیشند ؟
دین گریزی و روی آوردن به آیین های من درآوردی و تفکرات انسانی متمایل با خواسته های شهوانی و دنیوی بشر کنونی ، نشان از کم شدن اولیای خدا و سوختگان راه حقیقت و روشن گران طریقت اللهی است .
بیاین دوباره خدایمان را بشناسیم و کودکان و دانش آموزان و مردم و مخاطب خود را از پرتگاه فساد اخلاقی و دنیوی و دینی نجات دهیم و خودمان را مدیون نسل آینده نکنیم و در محضر خدا وفای به عهد کنیم .
حقیر سرتاپا گناه

دزدان حال و عشق

سلام 

یه چیزی بگم ؟ 

دو سه روزه دارم زبون درازی میکنم ، آره دزدای حال دارن  حالمو میدزدیدن . 

توی سیروسلوک و علوم عرفانی وقتی کسی یه ذره حالش خوب بشه بو میده بویه خدا . 

این مسیر راهزن و دزد داره و وقتی بو میفهمن سریع میان و بیماری به نام حسادت رو نشر میدن و فعل و انفعالاتی از این نشر به وجود میاد که حال معنوی سالک رو کم رنگ می کنه و این میشه دزدی حال . 

خداوندا کسانی را که با توعهد دوستی بستند را حفظ کن از شر تمام اسباب و مخلوقات و فتنه های انس و جن و . . . تا همه چیز و همه کس بداند کسی که تحت حمایت خداوند هست در ایمن مطلق است . 

حقیر سرتاپا غفلت 

چه داند آنکه اشتر میچراند

سلام 

امروزه هرکس بگه دلم برای خدا تنگ شده و میخوام برم پیشش میگن طرف مشکل روحی پیدا کرده افسردگی پیدا کرده ، ولی اگه بگه دلم برای فلان دختر یا پسر تنگ شده و میخوام برم پیشش میگن عاشق شده ؟ 


امروز داشتم در مورد این فکر میکردم که نگاه مردم چرا اینقدر نا عادلانست ، واقعا نمیفهمن یا خودشون رو زدن به نفهمی ویا چون شناختی از خدا ندارن از خدا گفتن براشون سخته ؟ 


شما بگین دیگه وقتش نشده نگاهمون رو عوض کنیم و سرمون رو از کیسه مادیات دنیا بیرون بیاریم و ببینیم که میشود و کاملا عادی هست که انسان دلتنگ خدا شود چطور دلتنگ دختر یا پسری که یک بار دیدش میشه و بایک نگاه عاشق میشه ولی خدایی که خالقشه و در تمام لحظات باهاش بوده دلتنگش نشه و نخواد بره پیشش ؟ 

تورو خدا یادتون رفته شما مسافر این دنیاید و رفتنی ؟

خدا داره نگاه میکنه و افسوس به حالتون میخوره که دارین چه معامله بدی با خودتون میکنید و پستی های این دنیا رو به زیبایی و عظمت اون دنیا میفروشین . 

و کسانی رو هم که با خدا معامله کردند و دنیا را نادیده گرفتند و غمشان وصل به خدا هست رو دیونه و افسرده و مجنون مینامید و چون خودتون رو نمیتونید تغییر بدید و جنستون رو پاک کنید و دیگر پاکی رو بد و غیر عادی معرفی میکنید . 

وای به حال کسانی که با دوستان خدا بد میکنند و عرصه رو تنگ میکنند و بر حسب حسادت و کوته نظری آنها را زیر سوال میبرند و اعمال آنها را در چشم مردم خار میکنند که حافظ آنها خدای متعال است و بد عاقبتی دارند آنهایی که با خدا جهاد میکنند . 


حقیر سرتاپا نیاز 


دلم مثل دلت

دلم مثل دلت خونه کبوتر . مثل شبهاى بارونیت بى خونست کبوتر .

مثل چشمات منم چشم انتظارم .

کسى دونى بپاشه اى کبوتر ! ولى من مثل تو بالى ندارم .

که بر بامش نشینم اى کبوتر . به بام خونه خداى سبحان . 

اونجا مثلت بخونم اى کبوتر .

اگه اونجا شدى ساکن توروزى . پیامم رو به هو غوغو کن کبوتر .

بگو یه بى نوا دلش تنگه وصاله .

میخواد پیشت بیاد ، غوغو کبوتر. اگه پرسید چطوره حال و وضعش .

نگرانش نکن اونو کبوتر ،

به آغوشش بگیر بوشو بگیرى ، بیای بوت میکنم تورو کبوتر

بغلت مینکم شاید بگیرم * زتو عطر اونو هرشب کبوتر 


تقدیم به تنها عشقم حضرت سبحان


خدایا دلم برات یه ذره شده میخوام بیام پیشت ولی اینا نمیزارن و حی میگن خدا نکنه 

خدایا حرفهای اینارو نشنیده بگیر نکنه به خاطر دلتنگی اینا منو نزاری بیام . 

من خسته نشدم از دنیا . من پدر و مادرم و همسرم و فرزندانم و خواهرانم و دوستانم رو دوست دارم و در کنار اونها حس خوبی دارم . 

ولی چه کنم که خدایا تو رو از همه بیشتر دوست دارم و رازیم اونها رو به خاطر دوست داشتنم و کنارت بودن کنار بزارم و بیام چون تو عشقمی حبیبیمی . . . 


میدونم دارم زبون درازی میکنم و زیادی غنپز در میکنم . . . 

چشم سکوت میکنم . . . یواشکی میگم اینا حواسشون نیست ! پس کی بیام ؟


حقیر سرتا پا نیاز 

خدایا دلتنگتم

سلام

دیروز از لحاظ جسمی حالم خوب نبود و نزدیکهای عصر بود که دراز کشیدم و خانمم هم کنارم داشت پسرم رو شیر میداد و بعد از چند ثانیه . . .

احساس کردم دارم از سمت پا سبک میشم و این سبکی داره به سمت سینم جاری میشه و کسی رو در کنار سمت راست ، بالای سرم احساس کردم . . .

متوجه شدم که موت سراغم اومده ، اونقدر آرام بودم که از شوق وصل سکوت کردم و منتظر شدم . . . ثانیه ای طول نکشد  که دیدم ابلیس در چهره انسانی اومد و گفت پسرت رو نگاه کن داره شیر میخوره از خدا بخواه که برت گردونه ، دخترت کوچیکه نیاز بهت داره و خنومت رو میخوای به کی بسپاری ؟ 

خندم گرفت گفتم آخه دیوانه مگه حظور خداوند رو نمیبینی که داره دعوتم میکنه ؟ درحضور خدا و نگرانی از این حرفا ! برو برو بذار مشغول کارم باشم میخوام برم مسافرم . . . 

وقتی زورش نرفت غیب شد . 

من داشتم پرواز میکردم آخه دلم برای خدا تنگ شده بود سه شب بود که برای دوری خدا گریه میکردم و ظهر همون روز هم دلم برای امام زمان تنگ شد و زدم زیر گریه . 

وای که چه حالی داشتم . . . یعنی دارم از این دنیا راحت میشم و میرم پیش حبیبم ؟

یه دفعه متوجه شدم خانومم داره صدام میکنه و تکونم میده و اشک تویه چشماش حلقه زده و بغزش داره میترکه . . . فهمیدم که حول موت و ورود مرگ به اتاق اونو نگران کرده بود و متوجه شده بود که داره اتفاقی میفته ! 

ای وای که منو از یه جای داشتن صدا میزدن و این طرف هم خانومم داشت صدا میزد . 

اراده کردم که برم ولی خانومم تند تر تکونم میداد و این حالت منو نگران کرد و احساس کردم که دیگه برم گردوندن و این فاصله زمانی شاید چند ثانیه ای طول نکشید ولی انگار من داشتم زندگی میکردم . 

وقتی به آرامی گفتم خانوم چته چرا بی قراری میکنی ! ؟ 

دیدم گفت حالت خوبه ؟

گفتم مسافر بودم ! 

بدون هیچ تعجب یا سوالی گفت پس من چی ؟ یعنی به این راحتی از من دل میکنی ؟

.

.

دیگه نتونستم خودمو نگه دارم و اشکم جاری شد و گفتم خدا داشت صدام میکرد من اصلا تورو ندیدم مگه میشه که اون باشه و چیز دیگه ای رو هم دید . 

سکوت کرد و فقط با نگاهش داشت منو میفهموند که خیلی بی وفایی . 

ولی اون هنوز نمی دونست که من شورده و مجنون حبیبم هستم و این حرفها برام فقط احساسه . 

اون میدونه که من در زندگی زناشویی هیچ زنی رو جز اون نپذیرفتم و هیچ معشوقی رو هم جز الله نمی پذیرم . . . و هنوز ادامه دارد 

خداوندا از تو خواستارم که طعم وصال را با فراقی شرم آور بر ما تلخ نکنی که ما ضعیف النفس هستیم و تو قوی و ما نگران حفظ جوارح خودمان در این دنیایم و حتی نگران دیگرانیم که نکند این فراق را برما لکه دار کنند و این شیطان همیشه در کمین لحظات فراق و تنهایی ماست . پس ما را حفظ فرما ای حافظ کل حافظان و ای خدای عاشق . 

حقیر سرتاپا غفلت 

دیوارها رو بشناسیم تا همه رو خراب نکنیم

سلام 

امشب با یه دیوار آشنا شدم !
آره دیوار چیه مگه ؟
همیشه که دیوار برای جدا کردن نیست.
بعضی وقتها ما انسانها باید دیواری برای حریم خانوادمون و خودمون داشته باشیم
اگه این دیوار نباشه پشت موشتا دیده میشه و زبون بعضی ها دراز .
امشب دیوار پدر و مادر رو براتون توضیح میدم .
پدر و مادر دیواری برای بدترین لحظات زندگی ما هستند که وقتی تویه این دنیا از هر چیزی نا امید میشیم البته غیر خدا به پدر و مادر پناه میاریم و این مرد و زن نداره .
ولی بعضی ها این دیوار رو خراب میکنند و پشت این دیوار و به هر کس و ناکسی نمایان میکنن و اجازه میدن که این حریم و این دیوار به وسیله خودشون خراب بشه .
و نمیدونن که روزی خودشون پدر یا مادر میشن و همون دیوار میشن . . .
پس دیوار ها رو خراب نکنید چون هر دیواری جدا کننده نیست بلکه وصل کننده هم هست .
یاحق

یک عمر سکوت باعشق

سلام 

امروز داشتم فیلمی رو تویه تلوزیون نگاه میکردم که منو متحول کرد .

ماجرای سکوت یک زن از درد جسمی برای راحتی شوهرش و با عشق فداکاریرش برای به مخاطره نینداختن غیرت شوهرش و حتی لذت بردن از این سکوتی که میکند .

بعضی ها سکوت را همان تحمل معنی میکنند  .

یک لحظه زندگی حضرت علی ع و حضرت زهرا س به یادم آمد که هر دو سکوت کردند اما سکوتی از عمق وجود با رضایت و عشق و لذت بردن از این فداکاری .


سکوت برای معشوق و مذاب شدن در حرم حریق عشق لاهوتی با اوج لذت بردن از این سکوت .


آره تازه فهمیدم خداوند چرا سکوت کرده و سکوت کردن بسیار زیباست برای درک معشوق و این سکوت که لذتی بی بدیل دارد معنای زیبای عشق است .


بعضی از عرفا معنی سطحی سکوت رو فقط در حرف نزدن و شنیدن و یاد گرفتن شرح دادن  ولی سکوت معنایی ژریف دارد که تا با سرشتت آویخته نشود نخواهی فهمید .


حقیر سرتا پا آتش هو

هزینه کنید و بهره ببرید خدا بدهکار کسی نمیشه

یک موضوع منو در مورد فرار انسانها از ادیان اللهی می رنجونه اونم اینه که هر کی تواین زمونه از خدا بیشتر دور باشه و بیشتر جلوه فحشا و گناه رو داشته باشه میگن با کلاسه و بروز .؟
چرا مومنین تکونی به خودشون نمیدن چرا وقتی تویه یه جمع قرار میگیرن با پوشیدن لباسهای گرون و باکلاس و حرفهای شیوا با ادبیات بروز نشون نمیدن که میشه با ایمان بود و باکلاس و بروز هم بود . 
تعجب میکنم اونقدر که شیطان و دوستانش دارن برای هدفشون هزینه میکنن چرا مومنین بمی کنند ؟
بیدار بشین و جهاد فرهنگی کنید و خدایمان را با سربلندی فریاد بزنید که زمان امتحان نزدیک است .
البته در بین مردم ایران دید های سیاسی و اجتماعی باعث فاصله گرفتن از خدا شده . چطور ؟
در کشورهای غرب سیاست فقط مختص دولت مردان و سیاستمداران حکومت است و مردم چهار سال یک بار فقط کسی را انتخاب میکنند و با انتخابشان در سیاست شرکت میکنند ولی در طی چهار سال مشغول کار و عبادت و زندگی هستند و درگیر سیاست نمیشوند الا چیزی مغاییر اعتقادات دینی آنها در کشور اجرا شود که اون موقع قاطعانه اعتراض میکنند . 
بیاین همون اندازه که به چیزهای دیگر ارزش میدیم و وقت میزاریم دقایقی از روز رو برای خدا وقت بزاریم .
مواظب باشد که شیطان داره هزینه میکنه و وقت میزاره و به وجود اومدن فرقه های غیر اللهی و آیین های ساختگی بشر و ادیان غیر اللهی نشانگر سخت کوشی ابلیس و همجنسانش هست .
خداوندا ما را در راه هدایتت محکم کن که بتوانیم با قلبی مطمءن برای تو هزینه کنیم و جهاد کنیم . 
حقیر سرتا پا غفلت

تو هم بیا از خدا بگو و خجالت نکش

سلام عزیز
افراط و تفریط در اتمام ادیان اللهی ناپسند میباشد .
من نمیدونم کی این ذهنیت رو قالب کرده که دین و مذهب یعنی سختی و زهد و ریاضت و افراط
نه به خدا دین یه چهارچوب برای بهتر و راحت زندگی کردن انسان و مذهب عقاید امیدوار کننده به زندگی در کنار دین است .
این نظام هستی بر پایه نظم و توازن است مگر میشود خالقش دینی را بفرستد که از تعادل و توازن و نظم خارج باشد و به قصد آزار و اذیت انسان باشد !
و اما گلم ، انسان باید به سمت رضای خدا برود چون تعادل روحی و جسمی در رضایت خدا حاصل میشود دیگر زمان به پرده صحبت کردن گذشته باید آشکارا و با علم و عدله صحبت کرد و مسیر و جهت خود را مشخص کرد خداوند بنا به کلام خودش در کتب آسمانی از انسان منافق و بی طرف بیزار است .
مرا ببخشید که کلامم سریح و بدون پرده است چون از شما میخواهم که در محافل و مجالس و جمعهای دوستانه خودتان از حذب خدا و از سمت خدا صحبت کنید چون شیطان در بین ما نمایندگانی جای میدهد و تبلیغ باطل میکند و خجالت نمیکشد و این تبلیغ را باکلاس بودن و بروز بودن جلوه میدهد پس چرا ما حق را که تبلیغ میکنیم خجالت میکشیم ؟
خداوندا ما را هدایت فرما که قوت قلب داشته باشیم و از تو گفتن را یک فرهنگ کنیم و در مقابل باطل گویی اهریمن ما هم از تو گفتن را باکلاسی و بروز بودن بدانیم و این همان رسالت فرد به فرد تمام انسانهاست .
حقیر سر تا پا نیاز

تعالیم اسلام خدمت خلق هست

بنا و ستونه خدمت خلق راست*بجز باور خالق خلق ناست*

بگو باور و اعتقاد از کجاست*بجز ناله سالک بى نواست؟

تعالیم دین اللهى صفاست*پیام محبت ز آن خداست*

به تورات و انجیل و قرآن کریم * بگفته هرآنچه خدا کیمیاست*

بجز آن کلامى ندانم رواست؟ولا غیر دشمنى با خداست!

تو که در پى خلق و خدمت شدى!در این ره تعالى رضاى خداست*

سخن کوته اى شاعر اسرار پوش*ره الله اینجاو خلقش کجاست؟

نصیحت به خودکن،زبانت بدار*که هرکس به جایى به راهى رواست  


این شعر در جواب یکی از دوستانم هست که زبه مدت دو ساله بهایی شده .

اون انسانی بسیار نکو خصلت و درست کاره و من فقط به خاطر ادب و معرفتش دوستش دارم البته این رفتار ریشه در خانواده و اصالت این شخص داره نه در آیینی که انتخاب کرده و من امید به هدایتش دارم . انشاالله 


حقیر سرتا پا نیاز

میخوام نقد کنم نه جدل

و اما بهاییت
سلام
اکثر کسانی که من رو میشناسن میدونن که با تمام ادیان اللهی و توحیدی و ابراهیمی موافقم و حتی کسانی را که فقط خدا را قبول دارند و دین هم ندارند را نقد آنچنانی نمیکنم .
ولی در مورد آیین بهاییت که محمد علی باب بنیان گذار آن بود و میرزا حسینعلی نوری به عنوان پیامبر آن معرفی شده و کتب بیان و اقدس و کلمات مکنونه و ایقان و مبین و . . . به عنوان کتب آسمانی و وحی منزل بر بهاالله که همان میرزا حسینعلی نوری میباشد مقداری حرف دارم که کاملا بی طرف بوده و نقد هم به عنوان یک محقق در تمام ادیان وارد است .
اولا بنا به اعتقاد بهاییت هر دینی مدت زمان خاصی قابل استفاده است و دیگر بعد از آن جوابگوی انسان نیست .
پس تمام یهودیان و مسیحیان و بوداییان و . . . دینشان برحسب این نظریه باطل میشود ؟ 
خوب سند این نظریه از کجاست اگر چنین بود چرا اسلام که یک دین اللهی است ادیان گذشته را تایید کرده و خود را تکمیل کننده آنها و این نظریه را ندارد که بعد از من پیامبری یا دینی خواهد آمد ؟
دوم اینکه بعد از موسی ع در ادیان مختلف به علت بلوغ فکری انسان پیامبری بعد از فوت پیامبر سریع نیامده و معمولا وصی داشته ولی بعد از کشته شدن باب که گفته بود دوران نبوت من هزار سال است و موعود بعد از من و من یظهره الله حدود هزار چندی بعد من خواهد آمد ولی میرزا حسینعلی نوری چند سال بعد از او اعلام نبوت کرد و خود را موعود نامید ! 
در حالی که نثر صریح بیان باب را با این ادعا نقض کرده ؟
سوم اینکه اکثرا آموزه ها و استدلال های این دین در کتاب ایقان از کتب اللهی تورات و انجیل و قرآن است اگر دوران آنها تمام شده پس اعتباری ندارند تا انسان حال حاضر که پیشرفته شده پذیرای آن باشد .

چهارم در بهاییت اعلام وحدت جامعه انسانی شده و اینها مدعی این هستند که در ادیان دیگر به این موضوع پرداخته نشده . خوب ما در تمام ادیان اللهی آشکارا میبینیم که خداوند در تعالیم آنها وحدت و همدلی را سفارش کرده مثلا نماز جماعت در اسلام )که در بهاییت نماز جماعت نداریم جز نماز میت ( در قرآن کریم آمده : یدالله مع الجماعه ، دست خدا با جماعت است ویا آمده در تصمیم گیری ها شورا کنید و در زندگی مشورت کنید و همدل باشید و در کنار ادیان اللهی دیگر با دوستی زندگی کنید  .

بهاییان میگویند از لحاظ پرا کندگی دومین دین بهاییت است عجب ! این چه وحدتی است که خودشان پراکنده اند ولی میخواهند انسانها را یکی کنند البته این پراکندگی از نظر سیاست دینی یه راه خوب برای تبلیغ است . 

پنجم . تحری کردن و تحقیق و جستجو از احکام اصلی بهاییت است که بعد از سن بلوغ واجب است البته اینگونه که من متوجه شدم فرزندان آنها به علت سوتبلیغ بیت العدل اعظم از ادیان مختلف در مراحلکودکی، مخصوصا ،مسلمانان باعث شده که اصلا آنها در دین دیگری بجز بهاییت تحقیق نکنند و از هر کدام آنها چند سوال از ادیان سوال کنی نمیدانند البته بجز بزرگانشان که باید جوابگو جوامع آنها باشند . 
اما در اسلام در کتاب قرآن آمده در انتخاب دین هیچ اجباری نیست و هر کس دین اسلام را بدون تحقیق و تفکر قبول کند بدون دین از دنیا میرود.
و برای همین هست که مبلغان دینی همیشه در تمام نمازهای جمعی چه در کلیسا و چه در مسجد در حال توضیح موضوعات دینی هستند .
ششم . بحث مساوات در بین زنها و مردها . حالا تمام اندیشمندان و معقلین موحد میدانند که در پیشگاه خداوند تمام انسانها یکیند الا به تقوا و کردار .
واینکه عدالت خداوند در مساوات نیست و بر حسب نظام اسباب و علل عدلت و نظام خداوند در تفاوتهاست که اگر تفاوتی نبود خلقت دچار ضعف بزرگی بود مثلا اگر همه پیامبر بودند پس امت که بود ؟؟؟ یا همه یکسان خوب بودند پس خوبی چه معنایی داشت ؟ و اگر سیاهی نبود روز چه معنایی داشت ؟ و اگر همه مرد بودند جنسیت معنایی نداشت و اگر زن هم تراز مرد بود پس لطافت و حیا و حجب و مادری و . . . چه معنایی داشت ؟ حالا سریع حمله نکنید صبر کنید حرفم تمام نشده !
من عرض کردم انسان در پیشگاه خدا یکسان است الا به تقوا و کردار اما در دنیای ما اگر این تفاوت نباشد اصلا زندگی معنایی ندارد زنها در کارخانه جات سخت کار کنند . متحمل مخارج سنگین شوند و یا در کنار تربیت فرزندانشان در تمام سختیها شرکت کنند !
این تن ضعیف و نحیف زنان و روحیه لطیفشان را که باید به فرزندانشان و همسرانشان عشق و امید دهد را به مخاطره می اندازد .
زن ایرانی قبل از اسلام هم بانوی عزیز کرده خانواده بود .
حال در بهاییت میگویند مساوات : پس چرا در شوراها و تصمیمات مهم زنان را شرکت نمیدهید مثلا بیت العدل اعظم عضو زن ندارد ، چرا در اجتماعات شما زنانی که طبقه ضعیف و فقیر و یا روستایی جامعه هستند مورد کم محلی قرار میگیرند و مهریه دختران اشرافی بیشتر از روستاییان است ؟ 
*در ضمن لازمه وجودی خلقت زن عادت ماهیانه آنهاست و این باعث ترک عبادت آنها به علت حرمت نهادن به مقام خداوند است تا رفع عادت و زنان چون نمی توانند پاک از لحاظ جسمی بمانند پس عبادتشان ناقص است و چون از لحاظ علمی درصد شهوت زنان از لحاظ هیجان جنسی بالاتر از مردان است و این خود خطری برای نبوت است از اول خلقت تا به حال پیامبر زن نداشته ایم و این هم یک تفاوت زنان البته مردان خدا از دامان پاک زنان مومن بوده اند . 
هفتم حجاب : در هیچ یک از ادیان اللهی دیده نشده که گفته شود اگر شما به بلوغ انسانی و یا عقلی برسید حجاب ویا دست دادن و همنشینی با نامحرم بر شما آزاد میشود و حجاب در زنان در ادیان مختلف نه فقط برای جلوگیری از فساد جنسی تبلیغ شده بلکه به عنوان ارزش انسانی و بعتر بگوییم جذاب بودن زنان و از بین نرفتن حس جنسی و علاقه مند بودن مردان تکراری نشدن بدن زنان برای مردان است که البته این موضوع کاملا در جوامعه ای که حجاب کم رنگ و یا برداشته شده مشهود است . اینکه مردان به جهت تکراری شدن بدن و مو و دست دادن و بوسیدن زنان نامحرم از لحاظ غریزه جنسی ضعیف شدند و این باعث فساد اخلاقی زنان شده است چرا چون شوهرانشان به آنها کم محلی میکند و این باعث فحشای زن میشود .
در مجالس بهاییت زنان حجاب کامل ندارند و موهایشان بیرون است با مردان دست میدهند و دست در دست مردان نا محرم دعا میخوانند .
خوب دین اسلام که کاملترین دین از نگاه مسلمانان است میگوید که در میان این زنان زیبا و مردان قوی از لحاظ جنسی با وجود تعالیم درست باز شهوت و نفس اماره و شیطان و گرمای وجود زنان که از لحاظ علمی شهوت بر انگیز است هستند کسانی که به زنا مشغول میشوند .

اگر این نظریه را رد میکنید پس تمام بهایی ها پیامبرندو آگاه و عبد الصالح ، پس بهاالله برای هدایت که آمده ؟ و حجاب تنها برای زنان نیست بلکه برای مردان هم هست.

هشتم : بهاییت در مورد افراط تقدس افراد در شیعه سخن میگویند  و مسیحیان را در مورد  اعتقادشان به عیسی ع  ندامت میکنند و یهودیان را افراطی میدانند . 

خوب ! شیعه  که به طرف قبر حضرت محمد ص یا علی ع نماز نمیخوانند . 

ولی بهاییت به سمت مرقد میرزا حسینعلی نوری نماز میخوانند یعنی قبله یشان است و طواف میکنند و زیارت میکنند .  

بهاییت تمام انسانها را در هر اعتقادی مقدس میداند ولی ادیان اللهی کافران را دشمنان خدا و انسانها میدانند و از یاران شیطان .

باهییت اعلام میکنند من قرآن را کتاب آسمانی میدانم و کلام خدا ولی در مورد معد و ورود جسم به معد را باطل میداند و معد را فقط در سود روحانی معرفی میکند . پس یا در مورد تایید کردن قرآن دروغ میگویند یا خداوند را دروغگو می دانند که خدای بهاییها  معادش با خدای ادیان اللهی دیگر فرق میکند .  

 و اما در مورد مهدویت و منجی بشریت ، که تمام ادیان معتقد هستند که از هر دینی منجی برای هدایت و اصلاح خواهد آمد که در آخر مصلح جهانی تمام آنها را صلح خواهد داد و یک حکومت دینی واحد در جهان حکم فرما خواهد شد . 
هنوز پرجمعیت ترین دین اللهی در جهان مسیحیت است پس طبعا بر حسب علم نظام و توازن باید منجی این دین ظهور کند و بعد ادیان مختلف و در آخر آخر الزمان و مصلح جهانی که حجت خداوند بر تمام خلقت است .
ولی بهاالله ادعای مهدویت یا موعود کرد و خود و تعالیمش را منجی بشریت دانست و موعود بودن خود را اعلام کرد . 
نه تنها با این کار تعالیم تمام ادیان اللهی را باطل اعلام کرد بلکه به شعور و انتظار تمام ادیان توهین کرد .
و اما در موارد احکام محارم هم تعالیم و قوانین محکم و خاصی را ارا-ه نکرده اند که این خود یکی از نقصهای بزرگ یک دین است با اینکه چندین کتاب وحی شده دارند و این خود یک جای سوال است . البته بنده هنوز هم در این مورد در حال تحقیق هستم .

در تمام ادیان به این احکام حرمت خاصی میگذاشتند چون فقط حیوان حریمی برای محارم خود ندارد البته علم اثبات کرده حتی در بین حیوانات نیز بعضی ها مثل شتر و گاو میش نیز به محارم خود حرمت میگذارند درحالی که غریزی است .  

 

بحث در مورد خطاب کردن خود بهاالله در آثارش به عنوان  خالق عالم ، لم یلد و لم یولد و . . . که من این مطلب را در مطالب محققین و در سایتهای مختلف مطالعه کردم هم که دیگه حرف رو به اتمام میرسونه یعنی چه کسانی مدعی خدا بودن در تاریخ بودند ؟ نمرود و فرعون و . . . 


من در این فرقه هیچ اثری از کلمات وحی جدید و اللهی بودن آیینشان ندیدم همه مطالب قبلا در ادیان گفته شده و همه کپی برداری هستند و ا خداوند طلب هدایت برای زهمه انسانها و این قوم دارم و میدانم که اگر در درونشان هدایت شدگانی مخفی باشند متوجه میشوند و خود را از تسلیم درگاه اللهی و یکی از ادیان اللهی خواهند کرد . 



مرا ببخشید ولی این حرفها لازم بود اگر کسی جوابگوی این سوالات است من مشتاق شنیدن هستم .
حقیر سر تا نیاز

عید فطر بر عموم مومنین مبارک باد

سلام 

عید فطر هم قلوب مومنین را شاد میکند هم غمگین . 

عید فطر دریاچه رحمت خداوند است که بعد از یک ماه مهمانی آخرین صفره خود را پهن میکند و بهترین ها را برای انسان محیا میکند . 

ولی فطر پیام رسان روز ودا با رمضان است دلم گرفته و برای سفره سحری و افطار و حال و هوای شبهای قدر دلتنگم . 

خداوندا ما را تا واقعا رمضانی نشدیم مهلت بده تا خروجمان از رمضان رضایت تو را دربر داشته باشد . 

خداوندا دوستانم و خانواده ام و این حقیر را ببخش و بیامورز که ما در خور بخششیم و تو خداوند بخشایشگر بی کران .

حقیر سرتاپا عصیان و گناه 

السلام علیک یا امیرالمومنین یا حیدر یا علی ع

سلام عالیکم

شهادت مظلومانه و دلسوزانه و جان گدز و عالم گیر حضرت علی ابن ابی الطالب ع مولا و ولی کل خلقت و شافی تمام اهل جنت و فرمانده کل سماوات والعرض و نورالعرضین و حبیب الله و باب الله و یدالله و صوت الله و عین الله و وجه الله و اسدالله و حجت خدا و وصی رسول الله را بر تمام مومنان جهان اعم از مسلمان و مسیحی و یهودی و زرتشت و . . . و تمام موحدین جهان تسلیت عرض میکنم . 

در این شب پر از رحمت و مغفرت اللهی برای تمام شما و خودم هدایت و رستگاری و خشنودی ورضایت خدا و امام زمان عج را خواستارم و از خداوند خواستارم که قلم عفو به تمام گناهانمان بکشد و از این به بعد خودمان و خانوادمان و همسرمان و نسلمان را تا روز قیامت مورد حمایت و حفاظت خودش قرار دهد . آمین 

حقیر سرتاپا گناه

خستگی از دوران

سلام 

جمله خسته شدم یک جمله آشنا برای تمام گوشهای مردم روی این کره خاکی است . 

وقتی ریشه یابی میکنی میبینی این جمله سرشار از رنجشهای حاصل شده از عمر انسان است . 

رنجشها نیز نتیجه حاصل شده از خطاهای اخلاقی خود انسان و مقصر کردن خدا  در کارهای انجام شده توسط خود انسان آن هم به بهانه وجود سرنوشت ، که میگویند خدا خواسته که من گناه بکنم سرنوشت من بوده ، او میدانسته که من این را خواهم کرد پس من بی اراده این کار را انجام دادم . 

نمیدونم این اراجیف را چه کسی یاد اینها داده ! 

پروردگار با وضع قوانین و گذاشتن شرایط برای هرکاری نسبت به بعد زمان ومکان در بسیاری از امورات انسان فقط نزاره گر اعمالش هست . مثلا جان خالقش و مالکش خداوند است ولی شما اختیار گرفتنش را دارید چه از خود و چه دیگران یعنی اختیار تا  این حد به انسان داده شده چه برسد به  اعمال . 

پس رنجشها را که نتیجه اعمال خودمان و پدرانمان هست را بیرون بریزیم تا بتوانیم حجاب نهفته در کیمیای معرفت را کنار بزنیم و به الو درجات رستگاری برسیم . 

حقیر سرتا پا غفلت