نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

چه داند آنکه اشتر میچراند

سلام 

امروزه هرکس بگه دلم برای خدا تنگ شده و میخوام برم پیشش میگن طرف مشکل روحی پیدا کرده افسردگی پیدا کرده ، ولی اگه بگه دلم برای فلان دختر یا پسر تنگ شده و میخوام برم پیشش میگن عاشق شده ؟ 


امروز داشتم در مورد این فکر میکردم که نگاه مردم چرا اینقدر نا عادلانست ، واقعا نمیفهمن یا خودشون رو زدن به نفهمی ویا چون شناختی از خدا ندارن از خدا گفتن براشون سخته ؟ 


شما بگین دیگه وقتش نشده نگاهمون رو عوض کنیم و سرمون رو از کیسه مادیات دنیا بیرون بیاریم و ببینیم که میشود و کاملا عادی هست که انسان دلتنگ خدا شود چطور دلتنگ دختر یا پسری که یک بار دیدش میشه و بایک نگاه عاشق میشه ولی خدایی که خالقشه و در تمام لحظات باهاش بوده دلتنگش نشه و نخواد بره پیشش ؟ 

تورو خدا یادتون رفته شما مسافر این دنیاید و رفتنی ؟

خدا داره نگاه میکنه و افسوس به حالتون میخوره که دارین چه معامله بدی با خودتون میکنید و پستی های این دنیا رو به زیبایی و عظمت اون دنیا میفروشین . 

و کسانی رو هم که با خدا معامله کردند و دنیا را نادیده گرفتند و غمشان وصل به خدا هست رو دیونه و افسرده و مجنون مینامید و چون خودتون رو نمیتونید تغییر بدید و جنستون رو پاک کنید و دیگر پاکی رو بد و غیر عادی معرفی میکنید . 

وای به حال کسانی که با دوستان خدا بد میکنند و عرصه رو تنگ میکنند و بر حسب حسادت و کوته نظری آنها را زیر سوال میبرند و اعمال آنها را در چشم مردم خار میکنند که حافظ آنها خدای متعال است و بد عاقبتی دارند آنهایی که با خدا جهاد میکنند . 


حقیر سرتاپا نیاز 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد