نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

میگویند افراطی هستی

سلام به پاکان

امروز داشتم به این فکر میکردم چرا وقتی یک بچه از پدرش حرف گوش میکنه بهش میگن بچه خوب ، یا اگر زنی از شوهرش تبعیت کنه میگن یک همسر باوفا ، و یا یک شاگرد از استادش حرف شنوی داشته باشه میگن مودب .

ولی وقتی یه نفر میخواد بنده حرف شنوی خدا باشه بهش میگن افراطی !!!!!!!!!

خدایا چرا بندگان مومنت را اینقدر در میان مخلوقاتت ناشناخته و غریب  قرار دادی ، یا نه مخلوقاتت آنها را غریب و تنها کردند ؟

بیاین به جای ایراد گرفتن از افرادی که عامل دین هستند به خودمان بیایم و خودمان را اصلاح کنیم . مگر دین چه میگوید که اینقدر در مقابلش سخت و غیر قابل تغییر شده ایم


نمیدونم دروغ نگفتن ، دزدی نکردن ، فحشا نکردن ، و یا .... اینقدر برای ما سخت شده که مونین را به خاطر دروی از اینها و برای تبرئه خودمان از اعمالمان و نفسمان آنها را افراطی و غیر قابل تحمل مینامیم و از خودمان دور میکنیم .

خداوند حافظ و حامی درستکاران و مونین هست .

یا حق

نظرات 2 + ارسال نظر
موج سه‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:00 ب.ظ http://delnevashtehae1moj.mihanblog.com/

به نظر من کسی از دین و اطاعات از دستورات نمیخواهد سرپیچی کند ولی متاسفانه از بس عده ای به اسم دین رفتارهای نادرست انجام دادهند همه به نوعی دین گریز شده اند و یا اینکه اشکالات را به گردن دین می اندازند

با سلام
شما درست میفرمایید ، ولی عملکرد اشتباه دیگران نباید ما را از مسیر اللهی و دوستان خدا غافل کنه و بد بین باشیم . باید این فرهنگ را در سطح جامعه جا بیندازیم که دین همیشه پاک و مطهر است و عمل به آن هم واجب و نوری برای رسیدن به الله و هم روشی برای دانستن حقوق خودمان است .
یا حق

نیلو شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 10:20 ق.ظ

چلچله نباش بلکه سیمرغ باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد