نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

خدایا دوست داشتنت را به ما یاد بده تا در آن گمراه نشویم

سلام به خدای بزرگ و مهربانم که خالق جهانیان است 

سلام بر دوستان و انبیا و اولیای خدا

سلام به پاکان 

سلام به شما 

بعد مدتها این مطلب را ارسال میکنم. 

در این مدت داشتم مراحلی را طی میکردم. 

نتیجه این شد ، خداوند هست مطلق و واجب الوجود و لا شریک است و تنها خالق لایق ستایش و من این را باور کردم. 

اما فهمیدم من حتی رسیدن به مسیر دوست داشتن خدا را هم باید از خودش بیاموزم ، چون تمایلات و سلایق و نفس انسان عطشی سیر نشدنی در تایید طلبی دارند و شکی در گمراهی با این تمایلات نیست الا اینکه خداوند مسیر را نورانی کند تا با آن به مسیر وارد شویم که نورانیت این مسیر کسانی نیستند الا انبیا الهی و چهارده معصوم ع و اولیای خدا. 

پس غرور و خود بزرگ بینی را در مکتب الهی کنار بگذاریم و تا فکر کنیم میدانیم مقصود حاصل نمیشود. 

خدایا دوستت دارم و از آنچه برای من خواستی خارج نمیشم و از رضایت تو خرسندم و در دوستیم خالصم و آنچه را بر من تکلیف کردی را عاشقانه قبول و عمل میکنم. 

حقیر سرتا پا نیاز