نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

راه رسیدن،

سلام به روح پاکتان 

اهل کتاب ، اهل سنت ، شیعه 

شما کدام را میپسندید .؟؟؟؟

اهل کتاب ادراک عمق معنای وجودی قرآن است که فقط نبی و وصی اللهی به این ادراک می رسند. 

اهل سنت کسانی که دنباله رو مرام پیامبرند و طریقه نبوی را انتخاب میکنند .  

شیعه کسانی که دنباله رو پیامبر ص و اولاد پیامبرند . 

هیچ چیز دیگه ای نمیگم . 

شما بگین اما با علم و استدلال و معرفت کدام راه بهترین است، برای رسیدن به خدا . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله


سلام به روح پاکتان

واقعیتهاست که زندگی را ساخته و حقیقت فقط یک اصل است پس با آن چه واقعیت است زمینه خوشبختی را فراهم کن که حقیقت در حجابی فولادیست . وحدت

سلام بر روح پاکتان

امروز را با دیروز و فردا به پستوی آرزوهایت پرت نکن . وحدت 

آیا آماده تغییر هستی ؟

سلام به روح پاکتان 

میگن هر کی دلش بگیره اولین حرفی که میزنه اینه : ای خدا چیکار کنم . 

بعد با تمام مشکلاتی که داره یه آه سردی میکشه و میگه خدا کریمه . 

چرا ؟ 

چرا وقتی میخوری به بشکه میگی : ای خدا . 

ای ایهاالناس خدا برای بقای حیاط ما در این دنیا و برای به دست آوردن آرامش نسبی قوانین و ابزارهایی رو تعیین کردند که با رعایت آنها انسان به مرام و مطلب خود میرسد . 

تبدیل کردن نقص ها به ابزار حیاط دنیوی و اخروی راهکار داره اونم به کسانی داده میشه که وسعت دید دارند و برای خدمت به خلقت وقت میگذارند . 

حال با شمام آره با شما اگر تصمیمت رو گرفتی یکی از این دوستان خدا را پیدا کن و شروع کن تا هم برای خودت مفید باشی هم برای جامعه . 

خدایا من عاجر و ناتوان از اصلاح خودم هستم پس مرا یاری بفرماتا از دوستانت باشم . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

حکمت بقا

سلام به روح پاکتان 

امروز داشتم به این فکر میکردم هر چیزی تویه خلقت مانده خدا باهاش کار داره والا مثل موجودات ماقبل تاریخ از بین میرفتند . مثلا با آدم و حوا و نوح و ابراهیم و موسی و عیسی که حتی بعد از مرگ هم اسمشون هست و اعمال آنها الگوی انسانها برای رسیدن به خدا بوده هنوز هم در عصر 21 و تکنولوژی در مکانهای مقدس جمع میشوند و صحبتهای آن بزرگواران را یاد کرده و به معنویات خود می افزایند . تعجب اینجاست که با وجود متفکران و روشنفکران و مطالعات و اطلاعات جامع در این عصر هنوز استدلالهای این دانشمندان از صحبهای همان بزرگان و پیامبران است . البته چهره های منفی هم از این قضیه مستثنی نیستند با آنها نیز کار داره و اگه توجه کنید همیشه چهره های منفی رو به فرعون و نمردو و قارون و . . . نسبت میدهند . 

اما امام حسین ع خدایا باهاش چیکار داری که اینقدر زنده نگه داشتی قیام و حرکت اون رو . طوری که اگر عاشقانش خاموش باشند دشمنانش یاد آور وجود این بزرگوار میشوند یعنی حتی مخالفان نیز ناخواسته برای بقای نام و یاد امام حسین ع تلاش میکنند . 

این یعنی چی ؟ این حقیر نتونسته حکمت بقای اینان را بداند و رسالت اونها را در آخرالزمان بفهمد چطور هنوز آزاد مردی مثل حسین ابن علی ع با وجود جنگهای بسیار بعد از آن و رشادتهای زیاد ثنبل آزاد مردی و مردانگی و ایستادگی شناخته میشود ؟ 

الله اکبر 

اگر به عمق جریان زنده و جاری نهضت حسین ع نگاه کنی میبینی هرسال این نهضت قوی تر و پر جمعیت تر و پر توجه تر میشود آخر چگونه پس مثال هر آن که از دیده رود از دل برود کجا میره . مگه هزار و اندی سال نیست که مرده چرا از یاد نمیره چرا غمش و داغش کم نمیشه بلکه بیشتر میشه ، بابا آدم پدرش بمیره نهایت چهار سال دیگه حرارت غم میاد پایین و سرد میشه ولی چرا این ماجرا بر عکسه . 

اگر چیزی میفهمی بگو ؟ فقط خواهشا حرف احساسی و توهم و تکراری نگین چون همه میدونن و کسالت آوره . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله


ایمان را خدا حفظ میکند نه مخلوق


سلام بر روح پاکتان

دوست عزیزم نیلوفر که همیشه این حقیر رو متوجه نکاتی ظریف میکنه این دفعه هم یاد آوری آیه ای باعث خیس کردن چشمان شرمنده ام شد و درونم رو لرزاند که خدایا ما در آخرالزمان جز یارانیم یا اغیار آیا تارمو در بین حق و باطل مارو به اشتباه می اندازه یا ایمان محکم و لطف خودت ما رو از پرتگاه گمراهی نجات خواد داد ؟

آیه 33 سوره مائده 

إنما جزاء الذین یحاربون الله و رسوله و یسعون فی الأرض فسادا أن یقتلوا أو یصلبوا أو تقطع أیدیهم و أرجلهم من خلاف أو ینفوا من الأرض ذلک لهم خزی فی الدنیا و لهم فی الآخرة عذاب عظیم ﴿۳۳﴾
سزاى کسانى که با[دوستداران ] خدا و پیامبر او مى جنگند و در زمین به فساد مى کوشند، جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند. این، رسوایى آنان در دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت. (۳۳)

خداوندا دخیلم خودم دوستانم خانوادم رو نجات بده . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

عاشورای حسینی ع و عاشورای مهدی عج

السلام علیک یا اباعبدالله ع

سلام بر عاشقان غم حسین ع 

امشب شب تاسوعاست شب ابوالفضل ع شب آب ، شب سقا ، شب صدای طفلان حسین ع ، شب ندای العطش ، شب مناجات و صوت قرآن .

خداوندا بسوزد دل کسانی که دل حسین ع رو سوزاندن . 

امشب شبی است که امان نامه برای فرمانده لشکر حسین ع آمد و قلب ابوالفضل ع رو سوزاندند و شرمنده امامش کردند و قلب زینب س را لرزاندند . 

نمیدونم از این متنی که نوشتم چه پیامی گرفتی ولی هرکس به اندازه معرفتش بهره میبره . 

حسین ع آرام جانم . . . . حسین ع روح و روانم 

امام زمان عج هم منتظر عاشوراست . عاشواری اللهی ، قرار است انتقام خون خدا را از شیاطین بگیرد حال بیاید دوباره تجدید بیعت کنید امشب شب تاسوعاست شب عهد و بیعت شکستن اغیار و محکم شدن عهد و بیعت دوستان خداست . 

تو هم جبهه خودت رو مشخص کن در آخرالزمان منافق نیست چون منافق همان دشمن خداست . 

خداوندا ما را هدایت فرما هدایتی در خور عظمتت یا الله . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

پادشاه کربلا را بشناس تا بدانی چرا هنوز داغش خلق آنی میشود .

سلام به روح پاکتان

حتمی کامل بخون و این حقیرو دعا کن بلکه معرفت پیدا کنم . 

دیشب اختصاص داشت به شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر ع . 

دیشب قبل از اینکه روضه رو شروع کنم پسر چهار ماهه خودم رو آوردم بین بچه های هیئت تاب دادم همه باهاش حرف میزدن اونم میخندید و با بی زبونی دل از اونها میبرد بعد گفتم رضا مریضیه سختی داره دعا کنید همه گرفته شدند بعد بردمش . 

این یه پیامه ، برای کسانی که به دنبال اسرار کربلا و عاشورا هستند . وسط روضه که شد گفتم زمانی که حضرت علی اصغر ع از تشنگی گریه میکرد و لبهای خشکیده و ترک خورده خودش رو مثل ماهی به هم میزد همه زنان جمع شدند تا آرومش کنند اونقدر گریه کرده و دست و پا زده داشت خودش رو هلاک میکرد دیدند رباب مادرش در هر خیمه ای میره برای آب همه با شرمندگی ردش می کنند عباس تا صدای التماس رباب رو شنید دیدند رفت پشت خیمه ها تا برگرده دید داره صدا میزنه سقای حرمم آب نداره ؟ 

یک دفعه به بچه ها گفتم حالا شما پسرم رضا رو دیدید با اینکه نسبتی نداشتید و در بدن اون علائمی از بیماری نبود ولی دلتون سوخت حالا ببین تو کربلا چه اتفاقی افتاده همه دارن پرپر شدن این بچه شش ماهه رو میبینن اونم اباالفضل ع الله اکبر من میگم خوب از غیرت جانش در نیومد . 

حالا ببین حسین ع بدن همون شش ماهه تویه دستش میان میدان به لشکر یزید رو کرده و بی گناهی این بچه رو توضیح میده و در خواست آب میکنه و از حال زنان حرم و شیون مادرش میگه لشکر به گریه افتادن تیز اندازی بنام حرمله که تو کارش استاد بود زانوشو زمین گذاشت و تیری سه شعبه رها کرد تیر نامرد هم اونجا شده بود ابزار شیطان سوال کرد گلوی پدر یا پسر شیطان گفت مگر سفیدی گلوی نازک پسرش رو نمیبینی حسین ع برای طلب آب برای خودش نیامده برای پسرش آمده پس سیرابش کن . 

اباعبدالله داشت صحبت میکرد که یک دفعه دستش تکان خورد و داخل دستش گرم شد وقتی نگاه کرد دید مثل یک کبوتر تیر سرش رو دریده و با پوست به گلو آویزون شده دیگه حرفی نزد دشمن تا اون موقع داشت هلهله میکرد اونها هم ساکت شدند وقتی حسین ع علی اصغر ع  رو گذاشت زیر عبا و میان میدان مثل آواره ها نمیدونست کجا بره و حی قدم جلو و عقب میگذاشت لشکر یزید هم به گریه افتادن ، صدای حرم بلند شد . 

خدایا وقتی پسرم که غلام حسین هست یادم می افتاد که هروز بوش میکنم و گلوشو میبوسم وبرای شش ماهه کربلا گریه میکنم دیونه مشم . چطور اباعبدالله ع تحمل کرد ؟ 

چطور از خدا شکوه نکرد ؟ دیدند حسین ع زیر لب میگه خدایا این هم کوچکترین قربانی من !

برای همینه که خدا توی این دنیا اینقدر مقام به اینها داده و حتی تویه مواردی اختیار کامل داده چون بلا در مقابل ایمانشان زانو زد و فنا شدند در آتش عشق به خدا سوختند و در حین سوختن از تمام وجود راضی بودند . 

این هست حسین ع که مصباح الهدی و سفینة النجاه تمام خلقت است . 

برای همین تمام ادیان او را آزاد مرد میدانند حتی مسیحیان هم برایش گریه میکنند و مثال به صلیب کشیده شدن مسیح ع را برای او میزنند . 

آیا تا حالا شده فکر کنی چرا این مرد عزیز خداست تا جای که شیطان دستور شخم زدن قبرش رو داد و هر دفعه با عظمت تر ساخته شد چرا ؟

چون وقتی خسته و تیر باران شده به صورت به خاک افتاد و دشمن به خیمه هاش حمله کردند و غارت را شروع کردند و او میدید تمام پسران و برادانش را در جلوی چشمش بدنشان را عریان کردند و غارت کردند و مثل وحشان سر بریدند در آن لحظه سخت و طاقت فرسا ، صدایی آمد . . . آیا حسین ع از خدایت راضی هستی ؟ آن لبان خشک و خونین رو به هم زد و گفت خداوندا اگر هزاران بار حسین ع را شاهد این ظلم کنی ذره ای عشقش کم نمیشود و هر بار محکمتر لبیک خواهم گفت . 

آری این حسین ع است که عالم همه دیوانه اوست . 

خداوندا ما را لایق درک و عمل به پیام عاشورا قرار بده . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

عاشورا یک پیام زنده است تا یک واقعه گذشته

سلام بر روح پاکتان

معرفت پیدا کردن به واقعه عاشورا دو بحث شناخت و عمل را به وجود می آورد . 

ولی متاسفانه در عموم ملت شور حسینی بیشتر از شعور حسینی نهادینه شده و بحث معرفت یک مورد خاص و مورد توجه خواص فقط قرار گرفته . 

واقعه عاشورا اعظم ترین مصیبت خلقت است اما بزرگترین پیامها را نیز به همراه دارد و گرفتن پیامها و عمل به آنها از ما یک حسینی تمام عیار میسازد .،

شرافت و مردانگی و ادب و وفا و ایمان مطلق به خدا ، همپا بودن و رسالت داشتن بانوان در قیام اللهی . . . از پیامهای عاشوراست . 

خداوندا ما را در عمل به اهداف قیام عاشورا معرفت بده تا در قیام حق بر علیه باطل یعنی آخرالزمان عج ایمانی استوار داشته باشیم . 

آخه تازه گی ها میبینم اکثر مومنین به شک افتادن یکی از دوستان پاکمان که انسانی مقید هست اون روز با استناد از قرآن داشت میگفت ما در مورد اهل بیت داریم اشتباه میکنیم . 

بهش عرض کردم مومن خداوند فرموده این آیات عده ای را هدایت و عده ای را گمراه میکند قرآن مثل پازله باید علم استخراج حکمتها رو داشته باشی والا همین کتاب برای با وسوسه شیطان لعین برای گمراهیت کافیه . 

شک از عمل نکردن میاد افرادی که به پیامهای اللهی و احکام اللهی عمل نکردن چون تجربه عمل در راه خدا را ندارند گمراه کردنشان از یک لیوان آب خوردن نیز آسان تر است . 

خداوندا ما را در خور عظمتت هدایت فرما که ما حقیریم و ناتوان . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله


یا حسین غریب مادر

سلام بر روح پاکتان 

السلام علیک یا اباعبدالله 

چند روزی درگیرم این حقیرو ببخشید . 

این حقیر رو از دعاتون محروم نکنید .

التماس دعا

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

قلبی آرام و زانوانی استوار و ایمانی اللهی

سلام به روح پاکتان 

دیشب شب اول محرم بنام شهید مظلوم مسلم ابن عقیل بود . 

داشتم به این فکر میکردم داستانی که خدا برای حسین ع نوشته چقدر ظریف و با حوصله است . پیک به کوفه میره برای بیعت گرفتن از مردمی که خودشان خواستار آمدن پسر پیغمبر  ص بودند ، اما این مردم کور دل به خطر دنیا از عهد خود برگشتند و حتی نگذاشتند پیک حسین ع به او خبر شکستن بیعت این مردم نامرد را بدهد . اورا کشتند و لشکر محیا کردند برای کشتن مولایش حسین ع .

خدایا بعد از گذشت این همه سال آیا آنهایی که مهدی عج را میخواهند و میخوانند با او چه میکنند آیا باز همان خیانت را میکنند . 

خداوندا تو از قلب ما آگاهی اگر روزی فکر خیانت را در قلب ما مشاهده کردی نفسمان را ببر و وجودمان را ماییه ننگمان قرار نده و امام زمانمان را در حفظ و امان خودت قرار بده . 

خیلی ها میگن ما اینطوری نیستیم و مغرور عبادات و اعمالشان هستند ولی یادتان نره که قاتلان حسین ع از مسلمانان بنام زمان خودشان بودند و شمر باوضو به گودال قتله گاه وارد شد . پس فقط تسلیم شدگان به خدا قلبشان گرفتار فتنه نمیشوند . 

خداوندا سرپرستی خودمان را مطلقا به تو واگذار میکنیم پس ما را رها مکن . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

انسان و جایگاهش

سلام به روح پاکتان


ﺍﺯ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﺁﻣﺪﻩ ﻣﺘﻌﺠﺒﻢ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺍﺯ ﭼﻪ ﺭﻭ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﻗﺪﻡ ﻣﯿﺰﺍﺭﻩ ﺩﺭ ﺣﺎﻟﯽ ﮐﻪ ﺍﻭﻟﺶ ﻧﻄﻔﻪ ﺑﻮﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ ﻭﺳﻂ ﻋﻤﺮﺵ ﺳﻄﻞ ﻧﺠﺎﺳﺎﺕ ﮐﻪ ﺍﮔﻪ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﻭ ﺑﻪ ﺗﻮﺍﻟﺖ
ﻧﺮﺳﻮﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﺟﺎﺭﻭ ﺑﻪ ﮔﻨﺪ ﻣﯿﮑﺸﻪ ﻭ ﺁﺧﺮﺵ ﻫﻢ ﻣﺮﺩﺍﺭ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺑﻮ ﻣﯿﺪﻩ ؟ ﺑﯿﺎﯾﻦ ﺗﻮﯾﻪ ﺍﯾﻦ ﺟﺴﻢ ﻧﺎﭘﺎﮎ ﺭﻭﺣﯽ ﭘﺎﮎ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﺑﺪﻫﯿﻢ .

خداوندا رحم کن به حال این عاجز و ناتوان که اگر تسلیمم را قبول نکنی و مرا نپذیری در تاریکترین جهالت مطلق خودرا غرق خواهم کرد . تو خدای کریمی و قادر کمکم کن تا متعالی شوم و به جایگاه دوستیت نائل شوم . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

بوی بهشت حسین ع

بازم دلم هوای میخانه کرده ساقی.بوی شراب عشقت مستانه کرده ساقی


سلام 

بوی شراب میخونه حسین داره میاد . 

صلوات چاشنی اونه . 

یازهرا س نمک اونه .

یاحسین ع مستی اون . 

بگو یا حسین ع تا قفسه سینت رو باز کنه و از بوی کربلا داخلش بدمه و کربلاییت کنه . 

حسین ع ای آقای لب تشنه و بی کفنم 

مگر به کربلا کفن به غیر بوریا نبود . مگر حسین تشنه لب عزیز مصطفی نبود ؟ 

از فردا شب یه مقدار درگیرم شاید وقت نشه سر بزنم . حلالم کنید . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله


شفا با اوست پس مایوس نشو که کریم مطلق است

سلام به روح پاکتان 

صبح ساعت شش بود از خواب بیدار شدم تلفنم داشت زنگ میزد رضا بود تلفن رفت تویه پیام گیر رضا گفت الله اکبر الله اکبر الله اکبر ، آقا معجزه شده اون نوزاد بیماری که جوابش کرده بودن و شما تویه روضه پنج شنبه دعاش کردین شفا گرفته طوری که مرخصش کردن بردنش منزل و دکتر میگفت فقط اینو میتونم بگم معجزه است . 

خدایا شکر ، با لطفی که میکنی یک نفر شفا میگیرد ، خانواده ای خوشحال میشود و چند نفر ایمانش به تو قوی تر و باورشان به اهل بیت محکم ترمیشود . 

خداوندا ما را آنگونه که میخواهی بپذیر که ما نه میدانیم و نه میتوانیم .  

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

افزارگسیخته

سلام به روح پاکتان

بعضی وقتا تند میرم و افزارم ول میشه . 

خدایا این حقیر چشم امید به مدد تو داره افزارم رو بگیر که خودم را هلاک خواهم کرد . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله