نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

ایمان را خدا حفظ میکند نه مخلوق


سلام بر روح پاکتان

دوست عزیزم نیلوفر که همیشه این حقیر رو متوجه نکاتی ظریف میکنه این دفعه هم یاد آوری آیه ای باعث خیس کردن چشمان شرمنده ام شد و درونم رو لرزاند که خدایا ما در آخرالزمان جز یارانیم یا اغیار آیا تارمو در بین حق و باطل مارو به اشتباه می اندازه یا ایمان محکم و لطف خودت ما رو از پرتگاه گمراهی نجات خواد داد ؟

آیه 33 سوره مائده 

إنما جزاء الذین یحاربون الله و رسوله و یسعون فی الأرض فسادا أن یقتلوا أو یصلبوا أو تقطع أیدیهم و أرجلهم من خلاف أو ینفوا من الأرض ذلک لهم خزی فی الدنیا و لهم فی الآخرة عذاب عظیم ﴿۳۳﴾
سزاى کسانى که با[دوستداران ] خدا و پیامبر او مى جنگند و در زمین به فساد مى کوشند، جز این نیست که کشته شوند یا بر دار آویخته گردند یا دست و پایشان در خلاف جهت یکدیگر بریده شود یا از آن سرزمین تبعید گردند. این، رسوایى آنان در دنیاست و در آخرت عذابى بزرگ خواهند داشت. (۳۳)

خداوندا دخیلم خودم دوستانم خانوادم رو نجات بده . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره کویر سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://hadiseashna.blogsky.com

محرّم: آنگاه که انسانی به آن درجه از عشق و آگاهی میرسد که خالصانه وعاشقانه همۀ وابستگیها، دلبستگیها و حتّی جان شیرین را در راه آرمانی مقدّس فدا میکند، ملکوت خشنود میشود. کائنات آذین بندی میکند. خداوند لبخند میزند و عاشقانه آغوش می گشاید.چنین پروازی را سوگی نیست. ماتمی نیست. اشک و آهی نیست. بلکه تنها عشق است و شادی وصل. (از وبلاگ حدیث آشنا)

سلام بر روح پاکتان
نوشته نشانه واقعی بودن شخصیت هر نویسنده ای است . این نوشته در اوج احساس نوشته شده و ولی در آخر اوج احساسش به بدترین دروغ و خودنمایی و روشنفکری و مجزا بودن تبدیل شده .
چرا ؟ چون بعضی ها فکر میکنن ، که میفهمن و حالیشونه . و در توهمات خودشون خودشون رو شخصی جدا از اجتماع عوام مردم میدانند . و این افراد مبتلا به خطرناک ترین بیماریهای روانی هستند .
عزیزم گریستن برای حسین ع فلسفه داره ، فکر میکنی فقط خودت فهمیدی که حسین ع به خدا رسیده و نباید براش ناراحت بود ! واقعا که !
البته بنده با نویسنده اصلی این مطلبم نه با شما دوست عزیز .
حقیر سرتاپا غفلت

نیلوفر سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

بیا و حال اهل درد بشنو به لفظ اندک و معنی بسیار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد