نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

یک رمز باز دارنده

سلام به شما پاکان 

مدتها بود که میخواستم در مورد این رمز بازدارنده مطلبی بنویسم ولی فراموشم میشد . 

طهارت و مطهر کردن روح با آب یک عادت دیرینه در ادیان الهی می باشد که در دین اسلام نیز طهارت روح و جسم با غسل انجام میشود .

که متناسب با شرایط شخص فرق میکنه مثلا وج عمومی آن غسل جنابت برای طهارت بدن از نجاسات و طهارت روح از ناپاکیهاست . 

خلاصه تجربه بنده در این مورد جهت بازدارنده انسان از شهوت و طهارت روحی و شور عرفانی و رضایت مطلوب از عملکرد ، غسل روز جمعه است که مدتی است بنده با رعایت کردنش به آرامش خاص روحی و جسمی رسیدم البته در کنار آن تسبیحات و قرائت قرآن و جلسات روحانی اسلامی و زیارت عاشورا و یاد کردن اولیای الهی و زندگیشان ماثر است . 

غسل جمعه تجدید بیعتی برای پاک ماندن تا جمعه بعدی است البته برای کسانی که قصدشان پاکی است .

این مسئله را اگر رعایت کردید و  تاثیرش رو دید

دوباره مینویسم

سلام به پاکان 

امروز اعتراف میکنم که هنوز ذلیلم و عاجز و ناتوان در مقابل آنچه مدعی آن هستم ، دوستی خدا !

و جنس دوستان خدا آنقدر شفاف و صیقل خورده هست که من روسیاه لکه ای سیاه به دامانشان بیش نیستم . 

ولی ناامید نیستم و از الله رحمان استدعا دارم مرا بپذیرد و پاک گرداند . 

به هو قسم که میخواهم آنچه خدا میخواهد باشم ولی چه کنم که عاجزم و ناتوان و سرتا پا نقص و گمراهی و اگر دستم را نگیرد در انتهای گمراهی خواهم ماند .

خداوندا دوستت دارم با اینکه لیاقت دوستی تو را ندارم . 

حقیر سرتا پا غفلت


السلام علیک یا فاطمه الزهرا ( س )

سلام مادر دل شکسته 

هنوز کوچه های مدینه خجالت زده صورت حضرت زهرا )س( است . 

امام زمان عج سرت سلامت در عزای مادرت .

التماس دعا

حقیر سرتاپا نیاز