نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

دوباره مینویسم

سلام به پاکان 

امروز اعتراف میکنم که هنوز ذلیلم و عاجز و ناتوان در مقابل آنچه مدعی آن هستم ، دوستی خدا !

و جنس دوستان خدا آنقدر شفاف و صیقل خورده هست که من روسیاه لکه ای سیاه به دامانشان بیش نیستم . 

ولی ناامید نیستم و از الله رحمان استدعا دارم مرا بپذیرد و پاک گرداند . 

به هو قسم که میخواهم آنچه خدا میخواهد باشم ولی چه کنم که عاجزم و ناتوان و سرتا پا نقص و گمراهی و اگر دستم را نگیرد در انتهای گمراهی خواهم ماند .

خداوندا دوستت دارم با اینکه لیاقت دوستی تو را ندارم . 

حقیر سرتا پا غفلت


نظرات 2 + ارسال نظر
ن پنج‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:48 ق.ظ

سلام
لیاقت داری مطمئن باش اقلا برا دل دوستت بنویس

سلام حبیب خدا
میشینم روبروی عکس حرمش حتی عکسش دلمو خون میکنه
حسین حسین حسین جانم
شما لطف داری دوباره انگار داره گرفتارم میکنه .
اگه لیاقت داشته باشم روزیم میکنه بنویسم .
حقیر سر تا پا غفلت

ن جمعه 29 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:01 ب.ظ

سرمبارک امام عشق بر بالای نی رمزی است بین عشاق و خدا ، که این است بهای دیدار ، شهید آوینی

سلام بر حبیب خدا

من از آبروی تو آبرو گرفته ام حسین بگذار دمی به زیر سایه ات عاشقی کنم

یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد