نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

درب های شیطانی

سلام به پاکان

یه روز رفته بودم قبرستون ، از کنار قبری داشتم رد می شدم که از قبری صدایی اومد و گفت تورو قسم به خدا به من کمک کن ، تعجب کردم و جلو رفتم ، گفتم حتمی مومن هست که به خدا قسم داد ، فهمیدم یک زن هست ، گفتم چی شده از من چی میخوای؟ گفت در حق من دعا کن و شهادت بر مومن بودن من بده ، خیلی ناله می کرد دلم سوخت ، تا دستامو بردم بالا تا دعا کنم دیدم موکلی چنان با غضب داره نگاهم میکنه که ترسیدم حالا منو بکشه ، باتری ازش سوال کردم چرا خشمگینی ؟ گفت؛ این زن فاحشه بوده و ایمانی نداشت و فساد در بین مردم ترویج میداد و حالا هم بین این دنیا و آخرت گیر کرده و معلقه !!!!

فهمیدم انسانهایی که کارشون تو این دنیا کامل نشده و گرفتار گناه شدند بعد از مرگ هم همان فساد و روح پلید را دارند و حتی بعد از مرگ هم از گمراه کردن دست بر نمی دارند و همان گمراهانی هستند که خداوند فرمود آنها کرو کور و لال هستند و هدایت نخواهند شد ، 

 در کمین ما فقط گناهان علنی جلوه گری نمی‌کنند بلکه شیطان از دری می آید که تو آن را نمیشناسی .

خداوندا ما را از شر مخلوقاتت در امان بدار ، آمین