نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

خدای مهربان


سلام به شما ؟


موندم تو این تا کی باید حی بدویم تا بتونیم یه بنده خوب برای خدا بشیم .

ای بابا به خدا همه این بالا پایین شدن به خاطر اینه که فقط خدا بگه اینو قبولش کردم .

آخه خدا تو که رحمان و رحیمی چی میشه وقتی میبینی یکی واقعا دلش با تویه و میخواد مال تو باشه ولی ناتوانه عاجزه سعی میکنه ولی حفظش سخته ، دستش رو بگیری و هدایتش کنی و دیگه این بالا و پایین تموم بشه .

خدا یکی هست میگه خدا رو دوست دارم ولی دستمو نمیتونم نگه دارم چشمم رو نمیتونم حفظ کنم ، منی که دوست دارم گناه نکنم ولی حریف نفس اماره نمیشم و به خودش قسم میخوام که پاک باشم ، یکی نیست به خدای مهربانم بگه این بچه شلوغ دوست داره بیا و ببخشش و هدایتش کن . من دنیارو نمیخوام خدارو میخوام والا اینقدر با خودم کلانجار نمیرفتم .

من اعتراف میکنم عجزم و ناتوان ولی تو دانایی و پر توان دستم را بگیر ای دستگیر عالم یا ربی .

خدایا تورا قسم به ذاتت هدایتمان کن .

یا الله ادرکنی و لا تهلکنی .

حقیر سر تا پا نقص و عصیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد