نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

خدای مهربان


سلام به شما ؟


موندم تو این تا کی باید حی بدویم تا بتونیم یه بنده خوب برای خدا بشیم .

ای بابا به خدا همه این بالا پایین شدن به خاطر اینه که فقط خدا بگه اینو قبولش کردم .

آخه خدا تو که رحمان و رحیمی چی میشه وقتی میبینی یکی واقعا دلش با تویه و میخواد مال تو باشه ولی ناتوانه عاجزه سعی میکنه ولی حفظش سخته ، دستش رو بگیری و هدایتش کنی و دیگه این بالا و پایین تموم بشه .

خدا یکی هست میگه خدا رو دوست دارم ولی دستمو نمیتونم نگه دارم چشمم رو نمیتونم حفظ کنم ، منی که دوست دارم گناه نکنم ولی حریف نفس اماره نمیشم و به خودش قسم میخوام که پاک باشم ، یکی نیست به خدای مهربانم بگه این بچه شلوغ دوست داره بیا و ببخشش و هدایتش کن . من دنیارو نمیخوام خدارو میخوام والا اینقدر با خودم کلانجار نمیرفتم .

من اعتراف میکنم عجزم و ناتوان ولی تو دانایی و پر توان دستم را بگیر ای دستگیر عالم یا ربی .

خدایا تورا قسم به ذاتت هدایتمان کن .

یا الله ادرکنی و لا تهلکنی .

حقیر سر تا پا نقص و عصیان

راز آرامش روح و جسم

باسلام به پاکان 

بعد از مدتها متوجه شدم زندگی برای من خیلی عوض شده و من اصلا تفکرات و عملکرد چند سال قبل برام نوعی تجربه رد شده حساب میامد که باعث پختگی من شده و دیگر هیچ چیزی در دنیا به لطف خدا منو  ناراحت نمیکنه .

ورمز این راحتی فقط عمل به واجبات شریعت و طریقت سالک است و اگر کسی عمل در پرونده اعمالش نباشد همیشه دگرگون و در هم هست  . البته بنده در مسیر عمل کردن هستم و دارم سعی میکنم عمل به تمام گفته هایم بکنم .

به امید روزی که  همه ما عامل به گفته هایمان باشیم .

یا حق

مسافرت یک عالم دیگر است


با سلام خدمت شما پاکان


در سفر کربلا بسیار مرا آموخت و یاد داد که انسانها در سفر خودشان را بی آلایش نشان میدهند ، مخصوصا در مواقع خیلی خطرناک که دیگر راهی بجز خودشان بودن ندارند ، کاملا خودشان را میشناسند و قابلیتهای خودشان را نشان میدهند .

در سفر با افراد زیادی آشنا شدم که هر کدام در جایگاه خودشان افراد خاص بودند چه از لحاظ شخصیتی چه معنوی و چه مادی در طبقات مختلف در این سفر هم نفس و هم دم یکدیگر شده بودند و بنده حقر نز در مان آنها بودم و سعی در خدمت به مسافران بهشت داشتم .

من معنای یدالله مع الجماعه را در این سفر به معنی کامل فهمیدم .

معنای الله مع الصابرین را کاملا درک کردم .

معنای الله یحب التوابین را دیدم .

آه سفر ، با تمام سختیهایش چه زیبا بود کاش میشد این سفر حداقل دو ماه یک بار تکرار میشد تا انسان معرفت را عملا یاد بگیرد .

کربلا کربلا کربلا ، جایگاه که انسان بال ملائک را به وضوح در صورت و طن خود احساس میکند ، بوی شه پر فرشتگان در فضا بین الحرمین انسان را آنقدر محو خود میکند که تمام خواسته هایش از یاد میرود و خواسته اش فقط لذت بردن از همان لحظه رویایی ست .


خداوندا ما را از شیعیان حضرت حسین ع واززائرین خاص کربلا قرار بده .


حقیر سر تا پا گناه و عصیان

سلام بر رسول خدا


باسلام به روح پاکتان


رحلت پیامبر رحمت ص و شهادت امام حسن مجتبی ع و امام مهربانی علی ابن موسی الرضا ع را به تمام مومنان تسلیت عرض میکنم .


حقیر سرتاپا گناه