نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

واقعیت وجودی من

به نام خدا 

امروز دوباره به عجز و ناتوانی خودم پی بردم و فهمیدم با تمام عبادات و مراقبه ای که داشتم عاجزترین و ناتوانترین نم . این کلمه تواضع نیست واقعیت وجودی منه ، 
خداوندا اعلام عجز میکنم و تسلیم درگاه توام از نخوت دنیا نجاتم بده و شهوت دنیا را بر من مغلوب قرار بده تا در راستای بندگی تو الله ، با لطف خودت قدم بردارم .
از دست خودم بیزارم و وقتی خودم رو در جامعه ای میبینم که صبح با نقاب دین میایم بیرون و در خلوت ذهنی و جسمی خودمون فحشا میکنیم و تازه قیافه هم میگیریم حالم از خودم به هم میخوره و دیگه وقتی میخوام بچه ام رو نصیحت کنم یادم میفته خودم چی کار کردم زبانم قفل میشه به خودم میام و میگم بابا سعی کن آدم خوبی باش که حداقل از خودت بدت نیاد .
حقیر سرتا پا نقص و عصیان

پناهنده درگاه حق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد