نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

حکمت بقا

سلام به روح پاکتان 

امروز داشتم به این فکر میکردم هر چیزی تویه خلقت مانده خدا باهاش کار داره والا مثل موجودات ماقبل تاریخ از بین میرفتند . مثلا با آدم و حوا و نوح و ابراهیم و موسی و عیسی که حتی بعد از مرگ هم اسمشون هست و اعمال آنها الگوی انسانها برای رسیدن به خدا بوده هنوز هم در عصر 21 و تکنولوژی در مکانهای مقدس جمع میشوند و صحبتهای آن بزرگواران را یاد کرده و به معنویات خود می افزایند . تعجب اینجاست که با وجود متفکران و روشنفکران و مطالعات و اطلاعات جامع در این عصر هنوز استدلالهای این دانشمندان از صحبهای همان بزرگان و پیامبران است . البته چهره های منفی هم از این قضیه مستثنی نیستند با آنها نیز کار داره و اگه توجه کنید همیشه چهره های منفی رو به فرعون و نمردو و قارون و . . . نسبت میدهند . 

اما امام حسین ع خدایا باهاش چیکار داری که اینقدر زنده نگه داشتی قیام و حرکت اون رو . طوری که اگر عاشقانش خاموش باشند دشمنانش یاد آور وجود این بزرگوار میشوند یعنی حتی مخالفان نیز ناخواسته برای بقای نام و یاد امام حسین ع تلاش میکنند . 

این یعنی چی ؟ این حقیر نتونسته حکمت بقای اینان را بداند و رسالت اونها را در آخرالزمان بفهمد چطور هنوز آزاد مردی مثل حسین ابن علی ع با وجود جنگهای بسیار بعد از آن و رشادتهای زیاد ثنبل آزاد مردی و مردانگی و ایستادگی شناخته میشود ؟ 

الله اکبر 

اگر به عمق جریان زنده و جاری نهضت حسین ع نگاه کنی میبینی هرسال این نهضت قوی تر و پر جمعیت تر و پر توجه تر میشود آخر چگونه پس مثال هر آن که از دیده رود از دل برود کجا میره . مگه هزار و اندی سال نیست که مرده چرا از یاد نمیره چرا غمش و داغش کم نمیشه بلکه بیشتر میشه ، بابا آدم پدرش بمیره نهایت چهار سال دیگه حرارت غم میاد پایین و سرد میشه ولی چرا این ماجرا بر عکسه . 

اگر چیزی میفهمی بگو ؟ فقط خواهشا حرف احساسی و توهم و تکراری نگین چون همه میدونن و کسالت آوره . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد