نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

ای وای باز غفلت

 سلام به روح پاکتان

چند روزی بود که مشغول آقا رضا بودم و رفت و اومدهای مهمانها که یک دفعه متوجه موضوعی شدم که منو نگران کرد . 

متوجه شدم که از وقتی که آقا رضا به دنیا اومده من بیش از حد توجهم بهش زیاد شده و از خدا و معبودم مقداری فاصله گرفتم و اولاد منو هنوز هیچی نشده غافل کرده . 

و به خودم اومدم و به خجالت و شرمنده کی در خونه خدارو زدم و با صدایی پشیمان عرض کردم خدایا آنچه که مرا مشغول کرده بود نعمتی بود که خودت ارضانی کردی و مرا متنعم از ثروت اولاد کردی . 

خداوندا تو را قسم میدهم به حق خودت ما را از شر مخلوقاتت امان بده و در دنیا غفلت را از ما دور کن که غافلین بد عاقبتی دارند . 

حقیر سرتاپا عصیان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد