نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

فرزندان ماییه هدایت پدران خواهند شد اگر خدا بخواهد

سلام بر رضای خدا 

امروز سومین روز تولد آقا رضاست . 

از روز اول که تلاوت قرآن رو در اتاقش با صوت شیخ بدوی و شیخ ابدالباسط روشن کردم متوجه موضوعی شدم ! ؟

من از زمان بچه گی با قرآن زیاد مانوس نبودم و همیشه از خداوند میخواستم که من رو بیشتر با قرآن مانوس کنه و اصلا بچسبونه اما توفیق این موضوع تا روز اول این ماه مبارک شمال حالم نبود تا روز تولد آقا رضا که متوجه شدم که از چند روز قبل من نا خودآگاه علاقه به دانلود اصوات قرآنی شیخ بدوی و استاد ابدالباسط پیدا کردم و هر روز با صوت آنها ساعاتی رو میگذرندم و حتی با صوتشان میخوابیدم تا روز تولد آقا رضا و روز دوم ، با خانه آمدنش و آرام گرفتن و خوابیدنش با صوت قرآن و تلاوت بیش از بیست ساعت قرآن در خانه ما و خسته نشدن هیچ کس در خانه از شنیدن این اصوات در منزل ؟ 

نمیدونم متوجه شدین یانه ؟ تلاوت بیش از بیست ساعت صوت قرآنی در یک خانه و رفتار خیلی عادی اعضایی خانواده که شاید تا قبل از این طاقت شنیدن یک ساعتش رو هم نداشتن ! 

خداوندا با وفول برکت این فرزند خانواده ام را در مسیر هدایت و رستگاری و انس با کلام خودت قرار بده و ای خدای رحمان این را از تو خدای بخشنده خواستارم . 
خداوندا فرزندانمان را در این دنیا و آن دنیا مایه آبرویمان قرار بده.
خداوندا ما را لایق فرزندانمان که از طرف تو آمده اند قرار بده . 
خداوندا فرزندانمان را خلف و صالح ، و از فرماندهان جان برکف و صدقه سر منجی آخرالزمان عج قرار بده .
خداوندا ما در غفلت و نادانی و ناآگاهی بودیم ، فرزندانمان را با لطف خودت از دوستان و اولیای خود قرار بده تا ثمره زندگیمان مایه هدایتمان باشد .
حقیر سرتاپا غفلت

نظرات 1 + ارسال نظر
منم کشاورز جمعه 21 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 03:02 ب.ظ http://imfarmer.blogfa.com

سلام
مطالبتون جالب بود
تشکر
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد