نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

عطر کلام یار

سلام بر تمام حافظان و قاریان قرآن کریم 

امروز داشتم قراءت قرآن شیخ بدوی رو گوش میکردم در امواج صوتش حضن و اندوهی رو حس کردم که وجودم رو در هم شکست و چون قبلا از سید قسمتی از زندگی این شخص رو شنیده بودم اشک در چشمانم جمع شد و براش دا کردم . 

وقتی قاری قرآن قراءتش با فهم و شعور و معرفت باشه مستمع ناخودآگاه درونش آشوب میشود انگار شکافنده ای درونش را با شمشیری از نور باز میکند و معانیی وارد میشود که با شرف و شعور و غیرت شخص بازی میکند و او را به فکر فرو میبرد . 

خدایا این کلام تو چه را در بر دارد که هر روز آیه ای را به تکرار میخوانم و هرروز معانی جدیدی را به این حقیر میفهمانی و من در حیرت فرو میروم از اینکه چرا دیروز این معنی را نفهمیدم و بعد از مدتی فهمیدم که هر روزی که من بزرگتر میشوم و عمل میکنم و میفهمم خداوند نسبت به شناختم مرا هدایت میکند . 

آه که من چقدر در غفلت بودم . . . .

خدایا مرا در این زمان آشفته و حیرت زده به خود وامگذار که گمراه خواهم شد و بد آخرتی دارند گمراهان . 

حقیر سرتاپانیاز

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد