نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

گناه

سلام . . . خیلی ها در مورد گناه تحقیق کردند ! آیا در مورد گناه تا حالا فکر کردی ؟ یا فکر کردی چرا ما گرفتار گناه میشیم ؟ با اینکه می دانیم گناه هم از لحاظ انسانی و هم دینی یک عمل ناپسند است ولی باز چه چیزی ما را مصمم به این عمل می کند ؟ آیا شما در هنگام عمل گناه پشیمان میشوید یا به خودتان عمل ناشایستی را که انجام میدهید را توضیح میدهید ؟ چه چیزی باعث پشیمانی یا احساس شرمندگی در ما میشود ؟ به نظر شما آیا جنگی که در درون ما برای انجام دادن یا ندادن گناه به وجود می آید چه چیزی را اثبات میکند ؟ آیا بنا به گفته بعضی ها انسان واقعا جایز الخطا هست ؟ یا ممکن الخطا ؟ آیا دنیا ماده همیشه می تواند دلیل ما برای انجام شر یا گناه باشد ؟ . . . من منتظر نظر شما خواهم ماند ! ودر فرصتی مناسب جواب خواهم داد . . . حقیر سرتاپاگناه
نظرات 2 + ارسال نظر
niloofar چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:54 ق.ظ

من هم چن وقته دچاره گناه شدم و اصرار بر گناه دارم برام دعا کن تا این حالتم برطرف بشه خیلی خیلی دعا کن التماس دعای شدید قبلنا خیلی خوب بودم حالات روحی خوبی داشتم آرامش بخش بود اما الان خیلی دور شدم برام دعا کن تا روحم پاک و لطیف بشه

سلام بر روح پاکت
همین که میفرمایی پشیمان از گناهی یعنی درب بخشش خداوند را باز کردی .
با خدا عهد ببند و تسلیم شو و به خدایت بگو و اعتراف کن که ناتوانی و ضعیف و از او بخواه تا حافظت باشد و سعی کن یکی از دوستان خدا را پیدا کن تا عهدت را برات تکرار کند تا فراموش نکنی چون انسان موجود فراموش کاری هست .
این حقیر برایتان آرزوی هدایت دارم و همچنین برای خودم .
از امام زمان عج درخواست دعا برای همه امتش دارم اعم از یهودی و مسیحی و مسلمان
حقیر سرتا پا گناه

[ بدون نام ] شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام خیلی ممنونم از جوابی که برام گذاشتی لطف کردین ازتون یه خواهش داشتم آیا امکان داره لطفا شما دوست من بشین تا عهدم را برام تکرار کنه طبق پیشنهاد خودتون
اگه میشه لطفا بهم ایمیل بزنین
بسیار سپاسگزارم از توجه و محبتتان

سلام بر روح پاکتان
بنده به شما پیشنهادی که دارم اینکه مطالب این وب رو با تامل بخونی و هر کدام را که مطالعه کردی سعی کن تفکر کن و نتیجه ای که گرفتی رو عمل کن بنده هم در خدمت شمام هر زمان که دلتنگ خدا شدی یاد این حقیر هم بکن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد