نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

شیعیان به هوش باشید

سلام به پاکان

این متن را با تعصب شیعه بودنم ننوشتم بلکه احساس کردم که شیعه در تاریخ همیشه آزادی خواه بوده و آزاد مرد و حالا گروهی پیدا شدند که بر علیه دین اسلام و مذهب برحق شیعه اعلام جهاد کردند و لازم است شیعیان دوباره برخیزند و مشت محکمی بر دهان این بی دینان مشرک بزنند .

پیام بیدار باش به تمام شیعیان ، گروه باطل و شیطانی داعش با حمله به سوریه و عراق اعلام جنگ بر علیه جهان اسلام کرد و تنها مذهب جوابگو فقط شیعه بوده و متاسفانه اهل سنت همه سکوت کردند و با خیال باطل که گروه شیطانی داعش برنده این نبرد است منتظر مانده اند حتی عده زیادی از اهل سنت متاسفانه کمک مالی و سلاحی نیز به آنها میکننند اگر برادری هم بین اهل سنت و شیعه بود با این جنگ حجاب تاریکی بین آنها کشیده شد و مشخص شد که دشمن اصلی شیعیان که مسلمان هستند عده زیادی از اهل سنت است نه یهودیت و آمریکا و این قلب نازنین پیغمبر اسلام و جانشین برحقش علی ع و امام زمان عج را بسیار آزرده خاطر کرده است و نمیدانم روز قیامت چه جوابی در برابر خدا دارند . بیاید تا از حریم ولایت بر حق امام زمان عج حفاظت کنیم و امام رمانمان را تنها نگذاریم و به جهاد علیه ظالم برخیزیم که ما در این دنیا فانی هستیم پس چه بهتر به به مقام شهادت در رکاب امام زمانمان دار دنیا را ودا کنیم . یا حق الله

نظرات 3 + ارسال نظر
نادم شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:35 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

زندگی با تو می ارزد به تمام نا مردمانی ها .....در شهری با مردمانی غریبه در فصلهای سرد نا آشنایی و در زیر بارانهای سنگین ، نگاه هایی خیره به قدمهایم تنها عابری بودم ، که درک کرد با تو بودن می ارزد ، به تمام غربت این شهر ،و زندگی با مردمانی بیگانه، با نگاه هایی خالی از عشقهای دروغین ..زندگی با تو می ارزد به تمام نداشتن ها ...

nima یکشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:15 ب.ظ

salam khoda ke zolme zalemo mibine pas chera gavabi nemide? aslan khodaei hast????????????????????

سلام
خداوند زمانی که انسان را آفرید تمام ابزار ها را در اختیارش گذاشت پس این انسان است که غیرتش را از دست داده و یادش رفته بجز خودش کس دیگری هم هست .
برادر گلم خداوند زمانی بلای میفرستاد که امت پراکنده بودند ولی حالا شیعه عقایدش مشترک هست و اگر در حق هم کوتاهی میکنند باید در ایمانشان تجدید نظر کنند .
قرار نیست خدا خودش بیاد بجنگه خداوند حجت را بر ما تمام کرده چطور گروهی مثل داعش در هدفشان استوارن ولی تشیع هنوز ایستادن . همتی باید کرد و باید راست قامت ایستاد .
دست خداوند با جماعت است .
یاحق

نادم دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:05 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

همیشه منتظر کسی باش که حتی اگه با یه لباس ساده بودی ، خواست معرفیت کنه ، بگه این دنیای منه

دنیای کسی بودن خوبه اما مواظب باش تو مال دنیا نباشی که اگه بیدار شدی میفهمی خوابی بیش نبوده و تنهایی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد