نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

دوباره دل تنگم خدا

با سلام به پاکان 

امروز بعد از مدتها دوباره بی حوصله و کم طاقت شدم احساس میکنم که تو ماه رمضان دلم بیشتر تنگ شده ، خیلی احساسی شدم تا اتفاقی میفته اشکم دم مشکمه شاید به خاطر بعضی از مراقبه ها باشه ؟

به هر حال التماس دعا دارم دعا کنید که هدایت الهی و غفران الهی شامل حالم بشه تا از این حال در بیام .

دلم برای دوستان روحانیم تنگ شده و دعایشان میکنم برای آنها هم دعا کنید تا در مسیر هدایت باشند .

از خداوند خواستارم تا محبت خودش و منتخب هایش را در قلبمان زیاد کند و ما را از مسیر اولیا و انبیای اللهی دور نکند طبق سوره فاتحه 

حقیر سرتا پا گناه

نظرات 1 + ارسال نظر
نادم سه‌شنبه 31 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 03:23 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

عشق آن اگر باشد که می‌گویند
دل‌های صاف و ساده می‌خواهد
...
عشق آن اگر باشد که من دیدم
انسان فوق العاده می‌خواهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد