نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

تازه فهمیدم ؟؟؟؟؟

با سلام بر پاکان 

در طی مدتی که با لطف اللهی وارد مباحث اللهی شدم متوجه نشده بودم که تمام قوانین اللهی در تار و پود انسان نهفته و مخفی است و تکامل انسان همین دستیابی به اسرار و رموز درونی خودش می باشد . 

 شاید خیلی ها حالا بگن عجب ؟ حالا فهمیدی . 

نه منم مثل خیلی ها شنیده بودم ولی به عین الیقین رسیدن یک امر دیگری است . 

البته نه اینکه این حقیر مدعی فهم هستم ولی لطف شامل حال این حقیر شده و با این کند ذهنیم حضرت حق راهنمایی میکند .  

درسته که من واقعا قدر نشناسم و نتونستم لطف اللهی رو حداقل برای خودم بعد از محیا شدن معنی بکنم ولی اونقدر اعلام عجزم رو به درگاه حق تکرار کردم تا به خودم هم یاد آوری بشه که هیچی نیستم و اگر لطف خدا نباشه من ناتوانی که با نرسیدن به توالت خودم رو نجس میکنم و بوی بدم همه رو فراری میده : اونقدر بهم آبرو داده که ۳۰ سال بزرگتر از در گرفتاریهای معنویش بهم مراجعه میکنه و این حقیر به واسطه لطف خدا جوابی کاربردی ازم صادر میشه که والله با عقل و شعور کمم متوجه میشم که این جواب از تعقل این حقیر استخراج نشده و فقط بنده ابزاری برای روزی این سوال کننده برای رسیدن به جوابش بودم . 

در پایان فقط اینو میتونم بگم  که فکر نکنیم که جایگاهی رو به واسطه اعمالمون کسب کردیم در مسیر اللهی همه در حال حرکتند و اگر کسی جایگاه حفظ کند در حقیقت راکد شده و از حرکت ایستاده و چیزی که راکد شود میگندد و خراب میشود و بندگی اللهی جایگاهی ندارد الا اینکه هر روز به این پی میبری که هیچ نیستی و ه

نظرات 2 + ارسال نظر
e سه‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 10:57 ق.ظ

salam delem bara khodaye khobam misoze ke khili gharibe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!hata kesani ke edea mikonan ham faghat modaei hastan!!!!!!!!!!!!

با سلام
شما درست میفرمایی .
دلت بسوزه برای خدای خودت ، موفق باشی .
ولی اگه کسی مدعی شد بدون با خدا کاری نداره و مسیرش فرق میکنه اولین مدعی شیطان بود که عاقبتش مشخصه ، پس نه دلت بسوزه نه با مدعیان کاری داشته باش سعی کن خودتو اصلاح کن تا حداقل یه نفررو نجات بدی
حقیر سرتاپا نقص

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد