نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

خدا همیشه باماست آیا ماهم با او هستیم ؟

سلام بر پاکان

ای سر خفی ذکر جلی ادرکنی . . . . ای نور خدای ازلی ادرکنی
تو دست خدایی و من افتاده زپای . . . . یا حضرت مرتضی علی ادرکنی
امشب با یک واقعیت آشنا شدم و فهمیدم خداوند را باید آن جور که هست بشناسی نه اینکه برای خودت خدا بسازی ! فهمیدم قلب ما در یک تنگ ماهی کوچک جای گرفته آن را بشکنیم و خرد کنیم تا دنیا بستر قلب ما باشد تا وسعت قلب پیدا کنیم ، آموختم نیست بودن در هست خدا و در محیط با هست خدا ، هست بودن فنا شدن میخواهد و مرد عمل ! اگر علی ع نشدی حداقل خودت رو به آنها بچسبان که بوی آنها به تنت بنشید و تو هم بوی خدا بدی و این تو را جاری خواهد کرد .
واژه ها را برای بیان حس خودت بالا و پایین نکنن صداقت را با خودت یدک نکش چون سنگین است و توانت را میبرد ، تا خم نشوی و خاک را سرمه نکنی نمیتوانی آن گونه که حق مردان است قامت راست کنی والا سرو هم بلند است ولی ثمرندارد ، می دانی چرا وقتی پیر میشوی کمرت خم میشود ؟ این قانون خلقت است درخت هم وقتی ثمر میدهد و نتیجه ، کمرش خم میشود ولی ای کاش وقتی مثل آن درخت کاغذ شدی یا قلم ، کسانی تورا به دست بگیرند و بنویسند که روحت را کثیف نکنند و تو بستر عمل خیر اللهی باشی نه اهریمن .
یا حق آنچه گفتم ، از بدمستی بود چه کنم که این میخانه شرابش به بوی یار آلودست و چنان سرمت میکنه که ساعتم دیگر عقربه هایش را میریزد تا مرا از آن اصل غافل نکند ابرو خورشید و مه ساقی ما در کار است تا تورا در نفس صوت خودش غرق کند . او چنان رقص سما در تن تو اندازد که رود عقل به جایی و فقط هو به تماشا آید . یاحق 

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلو چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ق.ظ http://http://niloofar13901390.blogfa.com/

سلام خوبی زیبا مینویسی و همیشه بهت سر میزنم چون وبلاگتو دوست دارم

سلام حبیب خدا
ممنونم از لطفت.
دعام کن ، استوار باشم و خدا دستم را رها نکند .
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد