نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

بیا ای داور و حاکم که ما محکوم منهاییم .

سلام بر روان پاکتان

پنج شنبه رفتیم یه مجلسی و برای صفای روح با آنان هم صدا و هم سفره شدیم ، و آقا سید مهدی شروع کردند به غزل خوانی و وصف الله و امیرالمومنین ع و حضرت قائم عج و قلبم را صفا داد تا قفل زبانم باز شد و این حقیر نیز از دل نوشته هایم شروع کردم به مستی که یکباره متوجه شدم که دور سفره طریقت این مجلس سالکین به سماء صفا میکنند و با دل نوشته ای از حضرت امیر ع و حضرت صاحب عج پیمانه آخر را سر کشیدم و چنان مست شدم که سید مهدی وقتی ذکر الله مدد را ندا کرد از شوق وصل الله در زمین و آسمان جایی برایم پیدا نمیشد و آنقدر در اوج الوهیت غرق شده بودم که نفسم در گلویم جمع میشد و با هو یا هو مرا تاب میدادند انگار کودک گریزپایی شده بودم که به شوق دیدار آنچه آرزویش هست بیقراری میکند و از آنجا که بلند شدیم رفتیم امام زاده ای در آن حوالی و انجا نیز زبانم انگار از خودم نبود شروع کرد به بدمستی و ، حاشا قصه عشق گفتن ناآگاه چشمانم را که باز کردم دیدم عده ای درکنارم حقله زدند و هرکدام با طریقی با ربش چنگ دل می نوازد 

انگار زیاده گفتم ، شرمنده قصد توصیف زیبایی نزدیکی به صراط المستقیم هست نه خود ستایی این حقیر که مثقالی نیستم در ترازوی تراز اللهی . 

دعا کنید در این عشق همه به تعادل برسند تا این مجلس وصل همیشه سفره اش باز بماند . 

خداوندا این حقیر و دوستانش را و برادرش . . . ! را به آنچه ذاتت قائل است هدایت فرما که ما حتی در مسیر خانه ایمان که چندین سال است مسافرش هستیم سردر گمیم چه برسد به راهی که تو را میپوید . آمین 

حقیرسرتاپا نقص

نظرات 2 + ارسال نظر
milad دوشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ

Like

نیلو سه‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام خوبی به به مبارکت باشد

سلام حبیب خدا
خیلی وقته کم لطف شدی و سر نمیزنی و این جای گله داره چون نبودتان احساس میشد .
راستی متوجه نشدم چی مبارکم باشه ؟
خیلی خاطرت عزیزه چون خودت هم میدونی قهرت تاثیری در دوستی ما نداره و باید بیشتر فکر کنی ، پر میکائیل هم زیبا بود ولی در سایه بانی سر مبارک پیغمبر ص والا ملائک همه پر دارند .
یاحق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد