نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

ولایت امام زمان عج ولایت کل خلقت است و ما تابع آن حضرت

با سلام به حضور امام زمان عج 

سلام به پاکان

امروز قلبم به مانند ماهی که در شیشه بلوری میرقصد خودنمایی میکند و نام اباصالح المهدی عج را فریاد میزند . نمی دانم این چه شوری است که مرا این چنین به شور وا می دارد ، امروز سال روز شروع ولایت و امامت حضرت صاحب الامر قائم آل محمد ص مهدی عج هست 

امروز به حرمت این آغاز ، پایان میدهم آنچه گذشت . 

بنده امروز به علت اینکه دلم گواه بر نتیجه عملی که انجام دادم میدهد و با بشارت سالروز امامت حضرت مهدی عج و پیام ولایت آن حضرت عج به تمام مخلوقات ، دلم روشن به هدایت دوستمان شد و اگر هم چنین نشد بنده آنچه میباید میکردم انجام دادم و نتیجه فقط در دست حضرت حق است و هدایتگر اوست و چراغ را و ولی امر امام زمان عج هست . 

خداوندا تو شاهد باش که این حقیر بدون در نظر گرفتن دوستی و برادری در امر به معروف و نهی از منکر قدم برداشتم و اگر لکه ای و کدورتی بود را پاک کردم با محبت تو ، و در حق دوستم و برادرم بد نکردم و او را در حد و اندازه خودم و خودش نصیحت کردم و متوجه اشتباهش کردم و این مطالب اتمام حجتی نیز برای او شد . پس مرا پناه بده از وسوسه شیطان در این لحظه که کدورتی و ناملایمتی در من نماند و او را آنگونه که باید دوست داشته باشم ولی تا زمانی که به تو و مسیرت و اصول دینی بر نگشته همنشینی نکنم تا بلکه اگر او هم مرا دوست داشته باشد و تورا نیز دوست داشته باشد چون دوستی خدا افظل ترین دوستی های دنیاست . 

بنده مطالب گذشته را پاک میکنم به این امید که خدا گناهان او و بنده حقیر را مثل این مطالب پاک کند و منزه گرداند ما را برای دوستی خودش انشاالله . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

نظرات 1 + ارسال نظر
شکوه جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.shdl.ir

ان شاالله که همگی عاقبت به خیر بشیم
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد