نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

ولایت علی اللهی است چرا نمیپذیرند .

سلام به روح پاکتان

امروز میخوام در مورد تفکیک عقاید شیعه ، البته در حد توان و رزقم مطالبی را عرضه کنم . بعد از پیامبر ص بنا به فرمایش خداوند که انسان را بدون سرپرست و حجت رها نمی کنم حضرت رسول ص علی ابن ابی طالب ع را به عنوان جانشین خود علام کرد و پیروان او را رستگاران آخرت اعلام کرد . اما به شیعه علوی اتهاماتی را به سبب دشمنی بعضی از افراد زدند که بسیاری از علما نیز جواب آنها را دادند و این حقیر از این موضوع میگذرم . اما در بعضی از ابهامات آنقدر بی انصافی کردند که شیعه را متهم به شرک کردند که موضوع بحس این حقیر آنجاست . یکی اینکه شایعه کرده اند شیعه امامان ع را شریک خدا کرده اند ؟؟؟  چطور ممکن است شیعه که امامان ع  را جانشین پیامبر ص و وصی او میدانند آنها را در حد خدا بدانند »می آیند با نشان دادن چند قطعه ویدئو که چند جوان احساسی شدند میخواهند کل عقاید شیعه را زیر سوال ببرند « ما در ادیان مختلف فرقه های مختلفی داریم که بر حسب احساسات اشتباهاتی را دچار میشوند که عقلا آنها را به کفر متهم میکنند در حالی که آنها کافر نیستند فقط احساساتشان به علت ناآگاهی باعث تنشهایی میشود که دید دیگران را نسبت به کل آن دین یا مذهب عوض میکند و حتی بهانه ای برای دشمنان به دست می آید که بتوانند جبهه گرفته حمله کنند . 

اگر شما به دنبال شیعه راستین علوی میگردید سلمان فارسی ، ابوذر ، میثم و در عصر حاضر شیخ جعفر مجتهدی ، علامه طباطبایی ، سید هاشم حداد ، علامه امینی و . . . 

در سوره نساء چنین آماده :

یا أیها الذین آمنوا أطیعوا الله و أطیعوا الرسول و أولی الأمر منکم فإن تنازعتم فی شیء فردوه إلى الله و الرسول إن کنتم تؤمنون بالله و الیوم الآخر ذلک خیر و أحسن تأویلا ﴿۵۹﴾
اى کسانى که ایمان آورده اید، خدا را اطاعت کنید و پیامبر و اولیاى امر خود را[نیز] اطاعت کنید؛ پس هر گاه در امرى [دینى ] اختلاف نظر یافتید، اگر به خدا و روز بازپسین ایمان دارید، آن را به [کتاب ] خدا و[سنت ] پیامبر[او] عرضه بدارید، این بهتر و نیک فرجام تر است. (۵۹)

در این آیه منظور خداوند از ولی امر کیست ؟ آیا خداوند امت پیغمبر ص را به حال خودش رها میکند؟ یعنی علم به این نداشت که بعد پیغمبر ص اختلاف در بین آنها برای جاینشینی به وجود می آید ؟ و یا انتخاب ولی امری که جای پیغمبر ص را میگیرد را به عهده خودشان یعنی امت میگذارد ؟ همانان که در ظاهر با پیغمبر بودند ولی هنوز بغض و کینه پدرانشان در سینه هایشان بود و متعدد خداوند در قرآن متذکر این موضوع شده ؟ کسانی که در اواخر عمر پیغمبر ص او را متهم به حضیان و بی خردی کردند و وصیت او را خطری برای جمعیت مسلمین دانست ، یعنی خودش را عاقلتر از پیغمبر ص میدانست و زمانی که همین کفار از بی پسر بودن پیامبر ص شادی میکردند خداوند سوره کوثر را نازل فرمود کوثری جاری تا قیامت که علما ، شاگردان همین کوثر جاریند .

کسانی که زندگیشان را وقف خدا و پرورش شاگردانی برای راه خدا کردند . 

و مخالفان میگویند اگر وصی بعد پیامبر ص بود چرا خدا در قرآن اعلام نکرد ؟ 

مگر در قرآن همه چیز ذکر شده ؟ مثلا رکعتهای نماز در کتاب گفته نشده و پیامبر ص رکعتها را از معراج برای امت آورد . 

مگر در سوره نساء نفرمود اطاعت کنید از پیامبر ص و دستور پیامبر ص در جانشین بعد خود ، من کنت مولا فهذا علی مولا بود طوری که پیغمبر ص میدانست آنها این حدیث را و دستور پیغمبر را باطل اعلام میکنند و شبهه در انتخاب علی ع به وجود می آوردند دستش را گرفت و بالا آورد و تاکید کرد که منظورم با این علی ع است . 

اهل سنت میگویند که پیامبر ص منظورش دوست داشتن علی ع بوده آخر چرا باید پیغمبر ص سه روز صبر می کرد که همه را جمع کند و منبری بلند بسازد و بعد ازخطبه ای طولانی بگوید علی را دوست بدارید ؟ ؟ ؟ آیا پیغمبر ص کار بیهوده میکند یا نمی توانست این مطلب را در مکه که همه بودند و یا در مدینه بگوید و در خم این همه خود را و دیگران را به زحمت اندازد منتظر کاروانهای نیامده شود و پیک بفرستد که کاروان جلو رفته را برگردانند تا فقط بگوید که این آخرین حج من است و هر کس من را دوست داره علی ع را دوست داشته باشه ؟ الله اکبر چقدر سبک مغز است کسانی که همچنین افتراعی را به پیغمبر ص بزند. 

و خداوند در همین امر خلافت بود که سوره کوثر را برای ادامه نسل پیغمبر ص و جانشینی او که پسر عم او که نفس اوست ، خودش فرمود : مثال من و علی مثال موسی ع و هارون است ، و اولاد پاکش که کوثر جاری او بودند و همان ولی امر که در سوره نساء آیه 59 می باشد که ما موظف به اطاعت از دستور او می باشم  هر کس دستور خدا من باب اطاعت از آنها را نقض کند سرپیچی از دستور خدا کرده و کافر به امر خدا شده است . 

البته این اختلافات در بین علما نیست بعضی از عالم نماها هستند که برای مقاصدشان که مقاصد شیطان است می آید و شبهاتی را برای ایجاد تفرقه وارد میکنند ولی با تمام این دشمنی ها روز به روز عقاید شیعه بنا به فهم و علم بیشتر محکم تر میشود . 

در ضمن خداوند میفرماید اهل بهشت عده کثیری از گذشتگان و عده قلیلی از امت پیغمبر ص آخر الزمان است . 

و اینها کیند ؟ کسانی که از دستورات خدا اطاعت کنند و بنا به استناد از احادیث بسیار که حضرت رسول ص فرمود علی ع و پیروانش رستگارانند . این حدیث را اگر کسی میخواد بره در فضائل شیعه شیخ صدوق مطالعه کنه . 

خداوندا ما را در مسیر اطاعت از فرامینت استوار و با ایمان بگردان  . 

حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:30 ق.ظ http://www.chargo.ir

سلام خسته نباشید دوست عزیزم وبلاگ عالی داری امیدوارم بهتر از اینم بشه دوست خوبم ما 1 سایت طراحی کردیم برای کمک به کودکان سرطانی محک دوست داری شمام تو این امر خیر کمکی کنید هم از این سایت خرید کنید هم اینکه سایت مارو لینک کنید با اسم خرید شارژ واقعا مرسی باباته پر حرفیه من این سایته http://www.chargo.ir



دوست خوبم ممنون میشم بعد از لینک کردن بهم بگید که من بتونم تشکر ازتون بکنم واقعا ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد