نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

لطف خدا و بی معرفتی انسان

سلام به روح پاکان 

مدتی بود به یه پاکی روحی و جسمی خاصی رسیده بودم و یه آرامش خاصی داشتم و اطمینان به این اعتدال و آرامش منو خیلی مطمئن کرده بود که چند روز قبل بر حسب این اطمینان غفلتی را مرتکب شدم که منو به قهقرا کشاند و گناهی را به روح و جسمم چسباند که زبانم را بند آورده و در شوک این قضیه ماندم که ، بعد این همه مراقبه چرا ؟ 

آری دوباره به این حقیر فهماند که اگر لحظه ای نظرش را از این حقیر بردارد خودم را خراب میکنم . 

خداودندا این حقیر با داشته هایم خودم را به قهقرا کشاندم ولی تو با رحمتت مرا باز گرداندی ای کاش انسان فراموش نمیکرد که فقط و فقط لطف توست که او را حفظ میکند 


حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:55 ب.ظ

salam nazare khase khoda bishtar shamele afrade khasesh hast khosha be saadate dostane khoda....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد