نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

گاهی اوقات فکر میکنی که راهت درست است !

سلام به روح پاکتان 

امروز متوجه موضوعی در خودم شدم که تمام وجودم را لرزاند و فهمیدم که حجابی بین حقیر و خداوند حایل شده که مرا در غفلت فرو برده و فکر میکردم که آن حجاب حق است .

خیلی به خودم مطمئن شده بودم و خودم را در عین پاکی میدیدم . 

الله اکبر که چقدر غافل بودم و شرافت سیروسلوکم به پرتگاه غفلت رانده شده بود و درونم لرزید تواضع حجابی برای غفلتم شده بود . 

دوباره علوم و عنایتها دارن پرده میندازن راستش رو بخوای احساس میکنم نوعی آلودگی داره به حریم سیر و سلوکم وارد میشه و این خیلی خطرناکه . 

خداوندا به تو پناه میبرم از تمام آلودگیها و ناپاکیها و وسوسه های علوم و عنایتها و کرامتها و تمام حجابهای قطع کننده و غرور و خودبینی و به تو پناه می آورم از غضب و گمراه کردن خودت و از تو مدد میخواهم در سختی های راه که حقیرم فقیرم ذلیلم دخیلم یاالله .

هو الحی و القیوم 

نظرات 1 + ارسال نظر
مجتبی دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام/
خوبی خوشی سلامتی بازم قدم کوچولوتو تبریک میگم . التماس دعا ( مسئول امورات دنیوی دوستان)

سلام مجتبی جان
ممنونم عزیزم انشاالله موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد