نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

تجلی خداوند در انسان با تسلیم است

سلام به روح پاکتان 

دو روز رفته بودیم دزفول و مهمان خانه پدر یکی از دوستانم بودیم و آنجا بود که به واسطه ارتباط با خانواده دوستم خداوند پیامهایی را به این حقیر داد که دوباره متوجه عجز و ناتوانی خودم شدم. 

اعلام عجز و ناتوانی و تسلیم در درگاه خداوند اساس سیروسلوک می باشد . 

گاهی اوقات انسان دقیقا لحظه ای که با اطمینان به ایمانش داره طی مسیر میکنه در نزدیکترین پرتگاه گمراهی قرار میگیره و اگر سریع خودش رو جمع و جور نکنه و پناه به خداوند نیاره آنچنان نزول میکنه به دره گمراهی که در اومدنش با کرام الکاتبینه . 

پس یادتون نره انسان در همون لحظه که اطمینان به خودش داره و با غرور دم از ایمان و نفس مطمعنه میزنه در پرتگاه گمراهی قرار گرفته و وای به حالش اگر سریع اعلام عجز نکنه و تسلیم درگاه خداوند نشه .

حقیر نیز اعلام عجز میکند در مقابل دانایی و علم و قدرت خالق هستی و اعتراف میکنم این حقیر در برابر این نظام هستی عاجز و ناتوانم و اگر به حال خودم واگذار شوم گمراه خواهم شد . 

پس خداوندا تسلیم درگاه توام دستم را بگیر و خودت هدایتم کن و سرپرستی مرا به عهده بگیر و این حقیر را از گمراهی نجات بده . 

خداوندا این حقیر در مقابل نفس و شهوت و عقل خودم به عجز رسیدم و خودم را تسلیم تو کردم اللهی مگذار بنده ات در این گمراهی بماند . 

حقیر دوستی ورضایت تو را میخواهد مرا بپذیر و مورد لطفت قرار بده که اگر به خودم واگذار کنی در سیاهی جهل و نادانیم خواهم ماند . 

جالب اینجاست که یک ترازی از دانسته هام و ندانسته هام گرفتم و  بی کران نادانیم عجز و حقیر بودنم را در مقابل خداوند دیدم و تعجب کردم از کسانی که مغرور به داناییشان میشوند و خداوند نیز آنها را با نادانیشان تنها میگذارد تا در گمراهیشان بمانند و فکر کنند که میتوانند و می دانند . 

الله اکبر چه آمده بر سر ما که خودمان را با این عجزمان و نادانیمان ، دانا و عالم میدانیم ماهایی که اگر حمام نکنیم بوی عرقمان دیگران را خفه میکند اگر توالت نرسیم دنیا رو به گند میکشیم اگه گشنه ماندیم همدیگر رو میخوریم اگر جنس مخالفی رو از نزدیک لمس یا حس کردیم شهوتمان تغیان میکند و حتی بعد از جدا شدن از او فحشای فکریش خفه یمان میکند (البته بعضی ها که اصلا میگن ما شهوت نداریم . الله اعلم ) و حسادتمان حتی رحم به پدر و مادر و برادر و خواهر نمیکند و ما چشممان یک متری را نمیبیند که شیطان داره بهمون میخنده ولی مدعی چشم برزخی میشویم . 

خداوندا تسلیمت شدم و از تمام این گناه ها به تو پناه می آورم ، پناهم بده . 

خداوندا همه ما را هدایت فرما تا قبل از اینکه دنیا عاجزمان کند عجزمان را به درگاهت اعلام کنیم و تسلیمت شویم تا ما را بپذیری و درخواست دوستیمان را قبول کنی تا ما هم از خاصان و مورد اطمینانت قرار گیریم و سرپرستیمان را خودت عهده دار شو که چشمانمان و و دستانمان و عقلمان قلبمان و تمام جواره همان با خواست تو ببیند و بگیرد و بفهمد و درک کند و من یظهر الله را در انسان زمینی متجلی فرما تا خلقت بداند که خداوند با دانایی کامل و مطلق هدایت گر انسان است . 

حقیر سر تا پا گناه

نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام مطلبتون رو خوندم حس عجیبی داشت متاثر شدم واقعا ممنونم

سلام به روح پاکت
یاحق . التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد