نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت


سلام خیلی منتظر بودم شاید کسی انتقاد کنه و بگه که ای بابا کو رفیق خوب که انسان امید همنشینی با اونو در ملکوت خدا داشته باشه دیدم نه بابا اکثر کسایی که مطالب رو میخونن فقط لحظه ای احساساتشون متحول میشه و دیگه یادشون میره و عمل رو میزارن به عهده ما . . . ولی تا کی ؟ تاکی ما عمل کنیم و مخاطبانمان پوز ما رو به دوستاشون بدن و بگن به قول فلانی . . . . !!! بابا دارم تو سرم میزنم که دیگه وقتی نیست و داره مهلت تموم میشه و مثل ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازه است رو اونقدر توپوزی زدن دهن آدمای قورقورویی مثل این حقیرکه دیگه ما سکوت میکنیم و صحبت خودمونو میایم تویه وبلاگ میزنیم . . . حقیر سرتاپانیاز

نظرات 1 + ارسال نظر
مدیون حسینم. مجنون اباالفضل. محزون پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:06 ب.ظ http://emamhosein1390.blogfa.com/


پیامبر اکرم(ص) فرمود: در روز قیامت جبرئیل به فاطمه خطاب می کند: ای فاطمه! هرچه دوست داری از خدای خویش بخواه. فاطمه می‏گوید: "خدایا شیعیان من و فرزندانم را نجات بده". در این زمان خداوند به فاطمه می‏فرماید: "اینک در میان اهل محشر برو؛ هرکس که به تو پناهنده شود همراه تو وارد بهشت خواهد شد". در این هنگام همه مردم آرزو می کنند ای کاش فاطمی بودند. (بحارالانوار، ج8 ، ص53 ،روایت 62.)
ایام فاطمیه و شهادت بی بی دو عالم فاطمه زهرا را به محضر امام زمان (عج) و کلیه شیعیان جهان و جنابعالی تسلیت عرض میکنم
سلام دوست عزیز
میخواستم دعوتت کنم بیای وبلاگهای امام حسین وامام زمان (عج)که راجب سولات و شبهات راجب این دو امام عزیز بحث میکنه واگه دوست داشتی لینکشون کنی و تو ثواب اینکار شریک باشی .
ان شاالله مثه من حاجتتو بواسطه اقا امام حسین از خدا بگیری.التماس دعا
http://emamhosein1390.blogfa.com
http://montazere-montaghem.blogfa.com/
این تبلیغ نیست ترویج است
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل]

سلام بر حسین آقای دوعالم و سلام بر مادرش بانوی صحرای محشر
وسلام برتمام محبان اهلبیت مخصوصا شما عزیز دلم
تمام اهل بیت برای ارشاد و نور هدایت به سمت خدا آفریده شدند و مقصود تمام خلقت رسیدن به جایگاه خلیفه الله است و رسیدن به درجه بنده گی .
بعضی وقتها اونقدر شخصیتهایی مثل پیامبران و اهل بیتشان در زندگی ما پر رنگ میشوند که خدا فراموش میشود و انگار خداوند واسطه وصل بنده و آنها میباشد و اینجا اونقدر بزرگنمایی و تعریف بیش از حد مهم است که حضرت علی ع میفرماید دشمنان ما دو گروهند یکی کسانی که منزلت و مرتبه ما را به مرتبه اللهی بالا میبرند و ما را از درجه بندگی خداوند بالا تر معرفی میکنند و دوم کسانی که ما را از حد و منزلتی که خداوند برایمان خواسته کمتر میکنند و حقمان را پایمال میکنند . . . آری ما انسانها موجودات عجیبی هستیم و ضعف ایمانمان و بی معرفتیمان را سعی میکنیم به هر نحوی توجیح کنیم ای کاش آنقدر که به فکر بهشت و جهنم و بعضی از چیزها بودیم همان قدر به فکر خدا و به فکر رسیدن به آن خالق بی همتا بودیم و همان قدر که ابراز علاقه به غیر خدا میکردیم همان قدر به خدا عشق می ورزیدیم و همان گونه که پیامبران و امامان و اولیای خدا رسالت به ارشاد انسان داشتند همان گونه راهرو بودیم ایها الناس تمام پیامبران و اهل بیت ع و اولیای اللهی برای هدایت انسان به سمت خدا آمدند و تمام لحظاتشان در زندگی دنیوی نشان گر همین امر است . . . بیاید با خداوند آشتی کنیم و اولیای او را واسطه وصل با حضرت هاتف قرار دهیم همین بس که خود او . . . اللهم عجل لولیک الفرج . . . آری از خداوند منجی آخرزمان خود را بخواهیم مصلح خودمان آری ما باید اصلاح شویم و امام زمان عج زمان ظهور برای اصلاح ما می آید نه کافران کافران که به حکم خداوند باید کشته شوند و حضرت حجت عج برای جنگ با کافران و ظالمان می آید و برای اصلاح ما . . . حال در آخرالزمان کمکی که میتوانید به امام زمان کنید اصلاح امورات خودمان است که کار او را کمتر کنیم . . . خداوندا ما را به همان صراط مستقیمی که خودت عالم بر آنی هدایت فرما و ما را از گمراهان قرار مده و ما را به جز خودت به هیچ کس محتاج مکن و ما را مورد شفاعت پیامبر و اولادش و مخصوصا حضرت فاطمه زهرا س در روز قیامت قرار بده . . . حقیر سرتا پا نیاز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد