نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

اول سال و تکرار گناه


سلام . . . امسال احساس خوبی ندارم و دلم گرفته . . . امسال ورودی شهر به استقبال مهمانان نوروزی رفتم و خیلی توججه کردم به مردم که امسال چه تحولی در آنها ایجاد شده . . . هنوز در تکرار گناه اسرار دارند خانمها به قول خودشون بروزتر شده اند و بیشتر بی حجابتر شده اند و آقایون نیز بیشتر به خانومها نزدیکتر شده اند و خویه زنانه گرفته اند  و سکسی بودن یک فرهنگ و سربلندی شده و تعجبم از این بوده که حتی مردان قدیمی هم که این کارها رو ننگ میدونستند دیگه دارند همرنگ میشن . این حقیر نیز در تحویل سال جدید با اخلاق نا پسندم موجب ناراحتی اطرافیانم شدم و در این سال جدید در گناه شرکت کردم . امروز هم اول صبح مرتکب گناهی شدم ، مدت زیادی بود که ترک این گناه کرده بودم و بسیار حالم بد شده و از خودم بدم اومد از بنده بودن خودم شرم کردم . اونقدر ناراحتم که حوصله هیچ کس رو ندارم . خداوندا ما را در این سال جدید هدایت بفرما و ما را از گروه گمراهان قرار نده . . . حقیر سرتا پا گناه

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 05:12 ب.ظ

manam az mardom delghiram

[ بدون نام ] دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام

علیک سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد