نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

امروز جمعه شد ویک روز به وصل نزدیکتر

سلام . . . امروز هم جمعه شد و من هنوز به جایگاه انسانی خودم نرسیدم و از بنده بودن خودم شرم میکنم . . . شاید دیگه فرستی نباشه . . . خدایا امروز داشتم به فاصله خودم وتو فکر میکردم که یک آن وحشت کردم و دیدم عجب دیوارهای بزرگی هست و حجابهای دنیوی بسیار نقشهای زیبایی را به تصویر کشیده! درعجبم این حقیر چقدر در غفلت بودم که این حجابهارو نشناختم و حتی اونها رو تجلی اللهی میدونستم مثل کسانی که ثروتهاشون داره خفه شون میکنه ولی به کسی کمک نمیکنند و میگن خدا به ما این ثروت رو داده و اگر مصلحت میدانست به آنها هم میداد ولی اگرقرآن کلام خدارو خونده باشه میفرماید حق خویشاوندان و مسکینان را بدهید تا مساوات و برابری در بین شما جاری باشد واگر چنین نکردید در قیامت جواب خواهید داد و آنجا ثروت شما به داد شما نمیرسد . . . آری عدالت خداوند در زمین و آخرت بلاتشبیه است . واین حقیر نیز روز به روز دارم به این حقیقت میرسم که ما طفیل این دنیاییم که حتی ظاهری از این دنیا رو درک نکردیم ولی ادعای خدا پرستی داریم و در مورد آخرتی که علمشو نداریم چنان با یقین صحبت میکنیم . حالا چه باید کرد ؟ خداوندا هدایتمان کن . . . حقیر سرتا پا نیاز


نظرات 2 + ارسال نظر
طاهره شنبه 26 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ب.ظ http://2charkhe.blogsky.com/

همانا از رگ گردن به شما نزدیک ترم

نگار دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام عباس آقا
استاد گرانقدر از مطلب بسیار زیبا و پر از اندیشه تاملتان سپاسگزارم
سال نو را تبریک میگم سالی پر از نیکی و سلامتی و برکت برایتان آرزو دارم
عیدتان مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد