نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

اعلام حضور

سلام  

دلم برای همتون تنگ شده . درسته خبری ازتون نیست ولی من دل گرمم . از قدیم گفتن مستمع صاحب سخن را بر سر زوق آورد .  

اگه نظری هم ندارین حداقل اعلام حضور بکنید .  

اعلام حضور  

اعلام حضور  

اعلام حضور  

یعنی من هستم . منم اعلام حضور میکنم یا مهدی عج . . . خداوندا اعلام میکنم به انتهای عجز و ناتوانیم پی بردم .و اعلام حضور میکنم در مقام عجز و ناتواتی و تسلیم و رضایت .  

حقیر سرتاپا غفلت

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:21 ق.ظ

سلام

علیک سلام

نگار چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ق.ظ

سلام استاد حالتون خوبه انشالله
من هم اعلام میکنم میام اینجا همیشه و بهتون سر میزنم چه با حضور چه بی حضور الله اعلم

سلام
این اعلام حضور نه برای کنار این حقیر بودن هست نه ! برای کنار هم بودن هست چون در آخرالزمان مردم فرقه فرقه میشوند الا مومنان که در کنار هم ودر دین خدا ثابت قدم میمانند و وارد فتنه ها نمی شوند .

میترسم ، میترسم که نتوانم آنی که باید باشیم بشویم والله که اگر خودمان یاد آور عهدهایمان نباشیم فراموش خواهیم کرد که چه عهدی بسته ایم .

حقیر سرتاپاغفلت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد