نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

واقعا دلم گرفته


سلام . . . بازم دلم گرفته چند روزه یکی حی حالم رو می گیره و خلاصه بدجوری گیرداده و وقت و بی وقت مزاحم تلفنی میشه و حرفای نا مربوط میزنه . من نمیدونم کیه و نمیخوام بفهمم کیه ولی اطمینان دارم بیمار یه بیمار روحی که یا شخصی داره از بیماریش سواستفاده میکنه یا خودش دچار دوگانگی و توهم شدید هست . من خیلی نصیحتش کردم و بهش هشدار دادم که گرفتار فتنه شیطان شده و ابزار دست شیطان شده . اون فکر میکنه سکوت و صبر من از نفهمیه ولی خدا ودوستانم میدونن که من صبر میکنم و به خاطر اینکه ایمانم اونقدر محکم هست به لطف خدا که با هر سلزی نرقصم . خوب حالا براش دعا میکنم ، خداوندا این فرد رو هدایت بفرما و اگر از گمراهان است من رو از شر او محفوظ گردان که این حقیر در آخر الزمان گرفتار فتنه نشوم . هرکسی رد آخرالزمان وارد فتنه شد و کشته شد وای به حال اون . از ما گفتن . . . حقیر سرتا پا گناه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد