نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

مبارزه با نفس و شر شیاطین


سلام . . . جالبه مطلب قبلی رو که گذاشتم انگار خیلی بهش برخورده دیروز و دیشب خیلی حمله کرد ولی به لطف خدا چون خداوند دستشو رو میکرد این حقیر بهش میخدیدم و اونو دعوت به صبر و توبه میکردم . آره دارم در مورد شیطان صحبت میکنم . وقتی به مدد خدا نتونست به این بنده حقیر خدا ضربه بزنه و کلید قفلهاش به قفلهای ما نمیخورد پناه آورد به اطرافیان و داره از طرف اونا حمله میکنه و گروگان میگیره ولی اون به مغز نمیدونه وقتی کسی تسلیم شد تمام وابسته گیهای این دنیا اعم از جسمی و روحی از اون رها میشن و هیچ قید و بندی توان بستن اونو نداره البته خیلی ها هنوز معنی این حرف منو نمیگیرند انشآلله به موقعش . . . بله اون رانده شده به رموز بین خدا و بنده آگاه نخواهد شد چون خداوند ذات مطلق و بنده خلیفه او در زمین است . حالا دارم میبینمش وایستاده از اوج ناراحتی داره مثل اسپند بالا پایین میشه و حی تحدید میکنه . و باز من تعجب میکنم که چرا از رو نمیره آره . . . ؟ فهمیدم اونقدر که اون به گمراه کردن انسانها امیدوار هست ما به لطف و کرم خدا امیداور نیستیم . دارم ازش تشکر میکنم از این پیامی که بهم داد که ماهم باید به اندازه اون تو راه حق امیدوار باشیم . داره شعله ورتر میشه و از غضب موهاشو میکنه و داره برای هر قدم به قدم انسانها مامور میزاره که نکنه این حرفهایی مثل مطلب این حقیر کسی رو آگاه کنه . مواظب باش نکنه بهت حمله کنه و از خدا غافل بشی . خداوندا به تو پناه میبرم از شر تمام شیاطین و اجنه و انس ، به توای که امن ترین پناه گاهی. . . حقیرسرتاپانیازبه هو

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد