نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

خداوندا ممنونم که پرونده ام همیشه بازه !

سلام امروز اتفاق جالبی افتاد و این فیسبوک و اعضای محترمش کار دستمون دادند . خواهرم زنگ زدو گفت تویه فیسبوک دیدمت . این عکسای ضایع و سکسی چین که دوستات دارن. واقعا من خجالت کشیدم چون خواهرم اطلاعات کافی نداره و فکر میکنه خانومایی که منو اد کردن با من ارتباط دارن . آخه خانواده من نسبتا مذهبی هستند منظورم پدر و مادرم . آخه راست میگه من که شما رو نمیشناسم و اینجا آشنا شدم و تا حالا هم با هیچ کدومتون نه چت کردم نه ایمیلی دادم فقط وب سایتمو براتون گذاشتم تا بخونین . البته هدف من از ورود به فیسبوک به وجود آوردن یک فضای دیگه بوده که اونم معتقدم افرادی که توبه میکنند مقربتر اند از کسانی که خدا و عبادتش یک عادت شده براشون و خداهم فرموده که من توبه کننده ها رو دوست دارم و این حقیر خود از توبه کنندگان هست اگر قبول باشه . آخه من چیکار کنم اکثر کسایی که به خدا گرایش دارند خانوم هستند و بیشترشون هم دوست دارند توبه کنند از اعمال حالاشون . پس نتیجه من اینه که خدا در قلب گناه کاران بیشتر رنگ داره تا موءمنین به ظاهر با ایمان . اکثر کسانی که ادعای ایمان دارند چراغ خاموش تویه سایتای اونجورین و به ما که میرسن کلمات رو تویه گلو قرقره میکنن ولی به خدا زن و مرد بدکاره ای رو دیدم که زمان پشیونیشون و توبشون بدون واهمه گریه کردند و بیمایهای روحیشونو گفتن و مشاوره گرفتند و موفق شدند . از اینجا دستان مادرم و پدرم رو میبوسم که از خدا برای من بهترین دعا را خواستند اون هم هدایت . . . آره هدایت به سوی هو. . . حقیر سرتا پا گناه
نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:42 ب.ظ

درود بر عباس آقا
انشالله خوب باشید یک سوال داشتم ....
اگر در مورد شخصی که احساس نزدیکی میکنی بی اعتماد بشی و ناخواسته در موردش توی خیال خودت شک کنی بهش آیا مرتکب گناه شدی ؟ باید در موردش با اون شخص صحبت کنی که تو خیالت بهش تهمت نزده باشی؟؟؟ چطور میتونی دوباره بهش اعتماد کنی ؟ ببین توی خیال خودت فکر میکنی که اون داره بهت خیانت میکنه و چندین بار هم بهش گفتی اما توضیحی نداده واسه همین تو بهش مرتب شک میکنی دست خودتم نیست .... گناه میکنی؟؟؟
ّّببخشید که سرتون درد آوردم

سلام
حضرت علی ع فرمود : ای سلمان و ابوذر اءر شب کسی را بگناه دیدید فردا صبح به چشم گناهکار به او نگاه نکنید شاید شب توبه کرده باشد و خدا نیز پذیرفته باشد .
اما در مورد شریک زندگی اگر گناهی به چشم خود دیدی میتونی ببخشی و میتونی مجازات کنی.
اما درمورد دوستان میتونی ارشاد کنی و یا رهایش کنی .
اما شک کردن پایه همه روابط را سست میکند .
به خدا پناه ببر و اعلام عجز و ناتوانی کن و تسلیم شدنت را اعتراف کن و از او بخواه که قلب تو را محکم کند و اون شخص رو هم به خداوند که بهترین امانت دارهاست بسپار که او خیانت در امانت نمیکند .
حقیرسرتا پا غفلت

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:55 ب.ظ

سلام چطور میشه گناه بزرگی مثل غیبت انجام نداد؟

سلام
مراقبه یکی از راههای ترک گناهه . البته استاد میخواد.
و دیگر راه هم تمرین کردن و تنبیه کردنه .
و دیگری که آسان ترین راهه گناه نکردنه
حقیر سرتاپاگناه

نسرین چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

درود
مرسی از جوابتون دلم آروم گرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد