نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

دیگه داره شورش در میاد

سلام . . . دیشب رفته بودیم خونه علی عسکر ، من و سید و چند نفر دیگه دور هم بودیم و طبق معمول که تازه گی ها روال شده سید سکوت کرده منم از صحبت های بیهوده حوصلم سر رفته بود یواشکی خم شدم و گفتم سید حواست هست دیگه از مجالس بوی خدا نمیاد و هرکسی داره ساز خودشو میزنه و همه صاحب نظر شدن و از منبر پایین نمیاد . آروم سرشو تکون داد یعنی بله ،حالا نمیدونم شاید باید یه فورجه ای و فاصله ای بین ما بیفته و یه فرصتی به خودمون بدیم . آخه وقتی ما برای دل تنگیامون دنبال گوشی بگردیم و پیداش نکنیم البته گوش محرم ، شروع میکنیم به اراجیف بافتن و حی حرف میزنیم تا جایی که همه میفهمن که داریم چرت و پرت حرف میزنیم ولی بروی خودمون نمیاریم و آخرش نمیدونیم چطوری جمع و جورش کنیم . و تمام رنجش هامون رو بیرون میریزیم غافل از اینکه تویه جمع معنوی نشستیم و این جمع یه بزرگی داره و احترامش باتمام ساده گیش واجبه و سکوت پایه این جمع هاست . ادعای دانستن در محضر استاد نشانه نادانی و خودنمایی فرد است . سیر و سلوک یک توشه همیشگی لازم داره اونم ادب و معرفته . سکوت در مجمع پایه اصلی سالک به شمار میره . خیلی ها فرقه های طریقت رو با سیر و سلوک اشتباهی میگیرن . به هر حال دیگه شورش در اومده و همه مدعی رسیدن به واقعیت هستن و دارای مکاشفات الاالله . بابا این حقیر دیگه خسته این راه شده و درسته که خاک پای تمام سالکان اللهی هستم ولی سکوت رو بهترین راه ارتقای سالکان دیدم و اگر عددی نیستم ولی عارف و سالک رو از چند فرسخی میشناسم و ادا در آوردن رو هم میشناسم ولی به روشون نمیارم ولی اونا هم که کم نمیارن و با حرفای اشتباهشون خیلی ها رو به اشتباه میندازن . ناراحتی این حقیر اینجاست که این افراد چون در کنار ما هستند دیگران به دید سالک و عارف به اونها نگاه میکنن و به حساب ما اعتماد به اونها و صحبتهاشون میکنن . خداوندا ما رو از فتنه های نفس و شیطان حفظ بفرما . حقیر سرتا پا غفلت و گناه
نظرات 2 + ارسال نظر
پایگاه اطلاع رسانی ندای پیشوا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ http://www.nedayepishva.com/

مدیر محترم وبلاگ«نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم»
باسلام عرض خسته نباشید خدمت شما
به استحضار می رساند ،با توجه به به تلاش های دشمنان داخلی و خارجی در فضای سایبری و مجازی علیه جمهوری اسلامی ایران، ضروری است با آگاهی و هوشیاری فضای مجازی را به نفع ارزش ها مصادره کرد.
لذا جهت حضور فعال و موثر نیروهای انقلابی در فضای سایبری با هدف تقویت جبهه‌ی اسلام و مقابله با دشمنان داخلی و خارجی ،اقدام به راه اندازی«پایگاه اطلاع رسانی ندای پیشوا» نموده ایم .
بنابراین خواهشمندیم با لینک نمودن «پایگاه اطلاع رسانی ندای پیشوا» در وبلاگ خود ،ما را در این امر یاری فرمایید.
باتشکر مدیر سایت ندای پیشوا
www.nedayepishva.com

نیلو سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

الهی آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد