نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

خدایا چه میکنی که همه مجذوب تواند

سلام. . . امروز میخواهم برای شما جریان توبه یکی از مخلوقات خدا را که ذاتش و نطفه اش کثیف و شیطانی هست را بگم که بسیار جالب است . . . جریان توبه کردن یکی از فرزندان شیطان و آمدنش به محضر پیغمبر ص . . . یک روز از عالم غیب مخلوقی از جن ها به محضر پیغمبر ص وارد شد و عرض ادب کرد حضرت سوال فرمود کیستی ؟ عرض کرد نام من هام است فرزند هیم و او فرزند لاقیس و او فرزند ابلیس رانده شده . . . . حضرت رسول ص فرمود حال قضیه تو چیست؟ گفت من در زمان قابیل و حابیل کودکی بودم و بین مردم تفرقه می انداختم و مجبور به قطع رحم میکردم و تشویق به شهوت رانی و جنایت . . . . حضرت فرمود با ای همه گناه حال اینجا چه میکنی . . . عرض کرد که من در زمان حضرت نوح توبه کردم و او را همراهی کردم در طوفان دریا . . . ابراهیم را در قتلگاه فرزندش اسماعیل همراهی کردم اسحاق را همراهی کردم و موسی را در نیل همراهی کردم و تورات را آموختم و بسیاری از پیامبران بنی اسراءل را همراهی کردم و نیز در کنار عیسی بودم در تمام لحظات و انجیل را آموختم و حال آمده ام در محضر تو پیامبر آخرالزمان که آنها وعده دادند و به دین تو وارد شوم و کتابت را بیاموزم . . . حضرت رسول ص او را دعا کرد و او را با علی ابن ابیطالب ع آشنا کرد تا قرآن را بیاموزد . . . . ولی او امتنا کرد و عرض کرد من بجز شما و وضی پیغمبر ص از کسی طلب علم نمیکنم حضرت فرمود آیا وصی پیغمبران گذشته را میشناختی عرض کرد بلی و یکی یکی آنها را نام برد و حضرت رسول فرمود آیا در مورد وصی من چیزی میدانی ؟ عرض کرد او در تورات الیا نامیده شده حضرت فرمود آری او همان علی است حضرت فرمود آیا نام دیگری همو دارد عرض کرد درانجیل او را هیدارا نامیدن و حضرت فرمود علی معروف به حیدر است و همان هیدارا ست . . . آیاتی را آموخت و عرض کرد یا علی آیا کافیست حضرت فرمود بلی چون کم قرآن زیاد حساب میشود . و رفت نیامد زمان جنگ صفین در لیله الحریر نزد حضرت علی آمد . . . نتیجه میگیریم که عشق خداون ذات را نیز تغییر میدهد آنها که هدایت نشدند خود نخواستند . . . . حقیر سرتا پا عصیان
نظرات 1 + ارسال نظر
طاهره سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ http://2charkhe.blogsky.com/

و ما پرده ای بر دل های انان قرار دادیم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد