نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

اعتراف میکنم که تو بهترین وکیلهایی

سلام خدا . . . اعتراف میکنم که تو بهترین وکیلهایی . . . از زمانی که به تو اعتماد کردم و افزار خودم رو به تو دادم تمام لحظاتم رو پر از نور خودت کردی و این حقیرغافل رو هدایت کردی . . . امروز با تسلیم شدن فردای خودتان را که مالکش نیستید تضمین کنید . . . مالک تمام زمانها خدای هاتف است و اوست که فردا را برای شما میسازد پس اعتماد کنید که اوبهترین حافظین است . . . این تجربه این حقیر بود که فهمیدم هر آنچه که اومیخواهد از روی تدبیر است . . . . خدایا ممنونم که مرا بر تمام لحظاتم روشن کردی و فهماندی آنان که به تو تسلیم میشوند پیروزند و آنان که به دنیا و مخلوق تسلیم میشوند شکست خورده اند . . . و این منم بنده عاجز و ناتوان تو، که اعلام میکند تسلیمم و راضیم به آنچه که تو میخواهی . . . . حبیب من من تو را میخواهم و حال فهمیدم که عاشق تو شدم و همه را کنار زدم و دیگر بی قراری هایم از فراق توست و من را به کنار خودت پرواز بده که دیگر توان فراق تو را ندارم البته این خواسته من نیست چون من تسلیمم به آنچه تو میخواهی این هم که عرض کردم حرم حریق عشق توست خدایا . . . . چه کنم چه بگویم حتی دیگر بیان هم نتوانم کنم . . . خیلی ها لاف عشق تورا زدنند . خدایا این حقیر را از آنان قرار مده و مرا عامل به گفتارم کن . . . خدایا دوستت دارم دوستت دارم دوستت دارم. . . حقیر سر تا پا نیاز
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد