نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

چشمهای بینا

سلام . . . گلایه دارم . . . اصلا ولش کن . . . تعجب میکنم که مطلبی را که در مورد وادی حیرت در وب گذاشته شد نظری از شما در آن درج نشد و اصلا تاءملی در این مطلب از شما ندیدم ولی حالا که بیشتر فکر میکنم میفهمم شاید مطلب درج شده خیلی سنگین بوده طوری که کسی وقت برای خوندنش نگذاشت و یادم اومد که سید یه روزی به من کتابی از ملاصدرا داد که بخونم ولی بعد از چند ورق به خاطر سنگین بودن مطالب آن را بسته و کنار گذاشتم و خداوند پیامی را به این حقیر از این طریق رساند و او را شاکرم که بنده را مورد لطف خود قرار داد . . . . آیا کسی در مورد وادی حیرت مطلبی برای به اشتراک گذاشتن و یا تجربه ای در این مورد داره ؟ و یا اگر سوالی هم دارید بیان کنید که حقیر در حد توانم و از اساتید بزرگوار جواب بدم . . . . حفیر سرتا پا غفلت
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:49 ب.ظ

در نظرات شرکت نمیکنم چون واضح جواب نمیدین

سلام بر روح بلندتان
بنده حقیر اندازه توان و فهمم سعی میکنم جواب بدم و عاجز بودن خودم رو اعلام میکنم .
اما رزق در کلمات نیز بسیار مهم است هر کسی باوجود تمام توضیحات اندازه رزق خود بهره از دنیا میبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد