نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

استفراغ روحی در واردات جسمی

سلام راستش این متن در جواب یک نظره که دوست گلم رو ناراحت کرده آخه ایشون به بنده لطف دارن طاهره و مطهر خوبی عزیزم سلام ببخشید اگه ناراحتت کردم آخه من بعضی وقتا استفراغ میکنم . . . سید میگه ما هم در روحمون واردات داریم هم صادرات . . . آدم وقتی چیزی میخوره که مسموم باشه اسفراغش میکنه . . . ولی اگه پاک باشه حضمش میکنه و وارد خون میکنه . . . کلمات هم واردات یا فحشای فکری و یا حسادت و یا نجاسات قلبی ماست که باید استفراغشون کرد . . . و یا واردات محبت و طهارت فکری هستند که صادر میشن و در قلب طاهره ای میشینند . . . . . . رزق ما هم حالا این استفراغ بود ببخشید ! آخه بعضی وقتا دلم حواسش نیست و عقلو کنار میزنه احساسی پذیرای بعضی از کلمات میشه که روزیش نیست و لیاقتشم نداره ولی وقتی عقل بهش سد میزنه سریع استفراغش میکنه و خودشو راحت میکنه . . . . دیدی وقتی کسی که مسوم شده تا استفراغ نکنه راحت نمیشه انسان هم تا اشتباهاشو استفراغ نکنه راحت نمیشه و تخلیه نمیشه . ، . . . . . عزیزم سعی کن مشکلاتتو مشارکت کن تا تخلیه بشی البته با اهلش یادته یه متنی گذاشته بودم اگه خواستی گناهی کنی و یا حتی فکر ارتکاب گناه به سرت زد سریع به یکی بگو و مشارکت کن ؟ این همون استفراقه و راحتت میکنه . . . . حقیر سرتا پا گناه
نظرات 5 + ارسال نظر
- شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:55 ق.ظ

سلام بزرگوارمطلب روزی درکلماتتون خیلی پرمحتوابودمیشه ادامه اشوبنویسی

[ بدون نام ] شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ب.ظ

سلام استفراغ روحی چطور بیشتر لطفا توضیح بدین

سلام
حقیر در متنهای گذشته توضیح دادم . انسان زمانی که میخواد دروغ بگه یا گناهی بکنه باید سریع مشارکت کنه تا اون مشارکت مانعی برای این بشه که چون نمیخواد دیگه کاری بکنه که دوباره اون گناهشو مشارکت کنه دیگه اون گناهو انجام نمیده و اگر انجام داد سریع باید بره پیش کسی که اونو برای اعترافاتش انتخاب کرده اعتراف کنه تا زمانی که نگفته ذهنش مشغوله ولی زمانی که صادقانه اعتراف کرد هم اون غرور کاذبش میشکنه و و هم راحت میشه و استفراغ روحی میکنه . البته مراحل زیادی داره که انشالله به موقع زمانی که روزی شد خواهم نوشت .
حقیر سر تا پا گناه

- یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ق.ظ

سلام اگه جواب منوبدین دوستتون ناراحت میشه ؟من فقط می خواستم یه جوری ازدلش دربیارم انگارشماخیلی به علم وشناختی که ازدیگران به دست میارین مطمئن هستین نوشته هاتون زیباهستن اگه مخاطب دارمی خواین بنویسین من به خودنمی گیرم وظرفیتم بالاست نمی دونم حبیب خداهستم یاهرچی من نیت بدی نداشتم ممنون ازمهمان نوازیتون خداحافظ

سلام عزیزم
این حقیر فکر کنم چند متن در مورد رزق کلمات نوشتم و عرض کردم اگر کلمات روزیمان شود ما هم بهرمند خواخیم شد البته خود این حقیر نیز به هم چنین .
پس این قدر عجول نباش و سعی کن این عجله ای را که تا بحال داشتی رو اصلاح کنی و قفل های روحیتو باز کنی و اونها باز نمیشن الا عمل و الا خیلی ها مثل این حقیر حرف میزنن .
کسانی که احساسات در وجودشان طغیان میکنه نه زندگی دنیوی خوبی دارن ونه آخرت خوبی خواهند داشت .
من این مطالب رو به لطف خداوند هست که دارم منتشر میکنم والا سکوت رو بیشتر همه چیز دوست دارم یه شب به خاطر غریبی قرآن و کلا خدا در بین انسانها اونقدر گریه کردم که داشت جونم در میومد . آخه بنده خدا کتاو کلام خدارو روی تاخچه های خونه هاتون زندانی کردین و حالا به یه بنده ذلیل و عاجز گلایه میکنی چرا نمینویسی اونم معلوم نیست که حرفاش از کجا اومده و اصلا پشت پرده حرفاش از کجا نشعت میگیره .
قرآن بخوا تا نورش روح و قلبتو روشن کنه و بعد اگر در کلمات این حقیر هم سوء چراغی دیدی دعایم کن .
دوستت دارم این قدر رنجشی نباش مطلب بعدیمو بخون به دردت میخوره .
حقیر عاصی از عصیان

mohammad سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:06 ق.ظ

salam
akh k chaghad ghashang tamsil avoordin
merciiiiiiiiii......
dar morede estefraghe roohi
bebinid man kolan shakhsiyate aroomi datam
vali ye done az razayele kheyli badam ine k dos daram baziyaro aziyat ooo maskhare konam
zehnam kheyli dargire hamin mozoee. har kar mikonam nemishe
rahe hali age darin begid
doatooon mikonam
boos

سلام
در این مورد همین بس که فرمودند اگر کسی را در عالم عشق یا بندگی تمسخر کنی شفاعت خدا شامل حالت نمیشود حتی اگر هفت پیغمبر تورا دعا کنند .
در مکاشفات این حقیر به موردی بر خوردم که مرا متحیر کرد روزی دیوانه ای را دیدم که با امام زمان عج به زبان عامیانه خود صحبت میکرد و مردم او را نگاه میکردند یا دلسوزی میکردند یا مسخره هر کسی به اندازه معرفتش . صحنه ای را دیدم و فهمیدم که تا مدتی طبقات عرفان برایم نا مفهوم شد و تلاش را بیهوده دانستم و بعد زمانی با علم روزی که آشنا شدم خداوند این حقیر را تکانی داد و فهمیدم گردو هم پوچش و هم مغزدارش برای خالقش گردو . . . حتی برای ما در زمان خرید هم در یک سطح میباشد و تا زمان پی بردن به وجود درونی آن هنوز برایمان گردو میباشد حال اگر آنقدر از مغزدار بودن خودت و پوچ بودن دیگران مطمءنی
خوشا به حالت ولی اگر گردو شناس نیستی اونها رو سوا نکن چون اشتباه میکنی و جبرانش در عالم معنا محال است و مهلت هم نیست . حقیر سر تا پا غفلت

mohammad سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:46 ب.ظ

salam
man khodamam daram az hamin mored ranj mibaram vali har dafe k eghdam mikonam k dige in karo nakonam , ye hafte bishtar nemitoonam molahezash konam
vaghean sharmandasham
chetor mitonam esyefraghesh konam? rahe hal??????
sharmande

سلام
مشارکت کن هر وقت مرتکب شدی برو پیش کسی مطمئن و اعتراف کن و برای خودت یه تنبیه قرار بده چیزی که خیلی بدت میاد و خودت رو تنبیه کن
البته باید عمل کنی
حقیر سرتا پا گناه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد