نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت
نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

نه شاهی نه درویشی فقط عبد خداوندم

تسلیم میشوم ولی با شناخت ومعرفت

فقط اوست که میداند آیا هدایت میشوند یا نه

هدایت دست خداست و کسانی هستند که باید گمراه بمونند چون خدا خواسته و اونارو نمیشه عوض کرد زیاد زور نزن راکد میشی و چیزی که راکد شد میگنده و چیزی که گندید دیگه دور انداختنیه و اگر از قافله عقب بمونیم دیگه عمر کفاف نمیده جبران کنیم . . . خداوندا معرفت فهم مفاهیم کلماتت رو به ما بده و جرعت عمل کردن به آنها را در ما قرار بده . . . در قرآن کریم خداوند میفرماید کسانی را که من هدایت کردم کسی را توان گمراه کردن آنها نیست و کسانی را که من گمراه کردم کسی را توان هدایت آنها نیست . . . البته ادامه داره و گمراهی آنها از اعمال آنها نشعت میگیره . . . خداوند میفرماید من قلب شما را زمینی حاصل خیز قرار دادم و هر چه بکاریید ثمره آن را من میدم حال خواه بذر کینه و. . . باشد خواه بذر محبت و . . . و چنان آن را بارو میکنم که در باور شما نمیگنجد و کسانی از من روی برمیگردانند من هم از آنها روی بر میگردانم . . . حالا شما میخوای اینها را با ناراحت کردن خودت و راکد کردن خودت اصلاح کنید ؟ سعی کن جاری باش و چیزی را که میتوانی تغییر بدی تغییر بده یعنی خودت ! . . . خداوندا به من دانشی عطا فرما تا خود را به تو بسپارم و معرفتی ده تا بپذیرم آنچه را که تو میخواهی حقیر سرتا پا غفلت
نظرات 2 + ارسال نظر
طاهره شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://2charkhe.blogsky.com/

من مدتها خودمو راکد نگه داشتم!!!
نشد...

کسانی که در مقابل تغییر مقاومت میکنند از پشیمانان خواهند بود
و حالا وقت تغییر شده جاری شو که اگر بمونی میگندی

طاهره شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://2charkhe.blogsky.com/

منظورم اینه به خاطر شخص خاصی مدتها راکد موندم. حتی خودم رو به خاطرش به اعماق چاه کشوندم. با هام از چاه نیومد بالا. من هم نتونستم اون پایین بمونم. الان هم دارم کم کم از دیواره چاه میام بالا

سلام عزیزم
اگه داشته هایی که داشتی بالا میبرد پس چرا رفتی اعماق چاه ؟
عزیزم خیلی از داشته های ما احساسی هستند و فقت در دنیای رویاهای ما جایگاه دارند و در عالم معنا جایگاهی ندارند هیچ بلکه بزرگترین سد و حجاب هم برای خودمون میشن و هم کسایی رو که میخوایم کمک کنیم . برو داشته هاتو استفراغ کن بعد که خالی شدی خداوند روزیتو میده و واقعیت هارو درونت جاری میکنه هر وقت اراده کردی حقیر خدمت گذار دوستان خدا هست . کسانی که میخوان تغیی کنند .
حقیر سرتا پا غفلت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد